Top LeaderBoard

יום רביעי, 30 במאי 2012


Robbie Williams: Feel

רובי וויליאמס.           


                                         
,Come on hold my hand
בואי והחזיקי את ידי,

.I wanna contact the living
אני רוצה ליצור קשר עם החיים.

,Not sure I understand
לא בטוח שאני מבין,

.This role I've been given
את ה"תפקיד" הזה שקיבלתי.



,I sit and talk to God
אני יושב ומדבר לאלוהים,

.And he just laughs at my plans
והוא פשוט צוחק על תוכניותיי.

,My head speaks a language
ראשי מדבר בשפה ,

.I don't understand
שאיני מבין.




,I just want to feel real love
אני פשוט רוצה להרגיש אהבה אמיתי,

.Feel the home that I live in
להרגיש את ה"בית"(הגוף) שבו אני חי.

,Cause I got too much life'
כי יש בי יותר מידי חיות,

;Running through my veins
שמתרוצצת בתוך ורידיי;

.Going to waste
שהולכת לאיבוד.



,I don't want to die
אני לא רוצה למות,

.But I ain't keen on living either
אבל גם לא משתוקק לחיות.

,Before I fall in love
לפני שאני מתאהב,

.I'm preparing to leave her
אני כבר מתכונן לעזוב אותה.

,I scare myself to death
אני מפחיד את עצמי עד מוות,

 ,That's why I keep on running
לכן אני ממשיך לברוח.

,Before I've arrived
לפני שהגעתי,

.I can see myself coming
אני רואה איך אני גומר.



,I just want to feel real love
אני פשוט רוצה להרגיש אהבה אמיתית,

.Feel the home that I live in
להרגיש את ה"בית" (הגוף) שבו אני חי.
'Cause I got too much life'
כי יש בי יותר מידי חיות,

;Running through my veins
שמתרוצצת בורידיי;

.Going to waste
שהולכת לאיבוד.

,And I need to feel real love
ואני חייב להרגיש אהבה אמיתית,

.And a life ever after
וחיים באושר ועושר.

.I cannot give it up
אני לא יכול לוותר על זה.




,I just want to feel real love
אני פשוט רוצה להרגיש אהבה אמיתית,

.Feel the home that I live in
להרגיש את ה"בית" שבו אני חי.

,I got too much love
יש בי יותר מידי אהבה,

;Running through my veins
שמתרוצצת בורידיי;

.To go to waste
שתלך לאיבוד.



,I just wanna feel real love
אני פשוט רוצה להרגיש אהבה אמיתית,

.In a life ever after
בחיים באושר ועושר.

,There's a hole in my soul
יש לי חור בנשמה,

;You can see it in my face
אפשר לראות את זה על פניי;

.It's a real big place
זה באמת מקום גדול.




,Come and hold my hand
בואי והחזיקי בידי,

.I want to contact the living
אני רוצה ליצור קשר עם החיים.

,Not sure I understand
לא בטוח שאני מבין,

.This role I've been given
את התפקיד הזה שקיבלתי.

Not sure I understand
לא בטוח שאני מבין.

.Not sure I understand
לא בטוח שאני מבין.

.Not sure I understand
לא בטוח שאני מבין.

.Not sure I understand  
לא בטוח שאני מבין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה