Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012


Bob Marley/ I'm Hurting Inside
בוב מארלי /
                                          


When I was just a little child, (little child),
כשהייתי רק ילד קטן, (ילד קטן),
Happiness was there awhile, (there awhile),
האושר היה שם לזמן מה,(שם לזמן מה),
Then from me, yeah, it slipped one day.
 ואז ממני, כן, הוא נשמט ביום אחד.
Happiness, come back I say!
אושר, בוא בחזרה, אני אומר!



Cause if you don't come,
כי אם לא תבוא,
I've got to go looking
אצטרך ללכת לחפש
For happiness
אחר האושר



Well if you don't come
כן אם לא תבוא
I've got to go looking
אצטרך ללכת לחפש 
God, for happiness, happiness
אלוהים, אחר האושר, אושר
Say that
אני אומר
Say I'm hurting
אני אומר שאני כואב
And it's no …
וזה לא...
I'm hurting, I'm hurting
אני כואב, אני כואב
Deep inside
עמוק בפנים
Oh good god now
הו אלי הטוב

Oh hear my cry, hear my cry
הו שמע את צעקתי, שמע את צעקתי
Yeah my my my my my my my cry
כן את - צעקתי

Been together like school children (school children)
היינו יחד כמו ילדים בבית הספר
Then you hurt me just in vain (just in vain)
אז פגעת בי סתם לשווא(סתם לשווא)
Oh, Lord, I'm your weary child (weary child)
הו, אלוהים, אני ילדך היגע(ילד יגע)
Oh, happiness come back awhile
הו, אושר חזור לזמן מה



Cause if you don't come
כי אם לא תבוא
I'm gonna go looking
אלך לחפש
For happiness (the road is dangerous)
אחר האושר(הדרך מסוכנת)
I've got to go looking
איאלץ לחפש
For happiness, happiness
אחר האושר, אושר



Said I'm
אמרתי שאני
Don't you know I'm
אתה לא יודע שאני
I'm hurting, hurting inside
אני כואב, כואב בפנים
Oh I'm hurting
 הו אני כואב
Who cares?!
למי אכפת?!
Who cares?!
למי אכפת?!



Does the one who love, oh
האם מי שאוהב, הו
Feel the pain
מרגיש את הכאב
Feel the pain?
מרגיש את הכאב?


Does the one who love
האם מי שאוהב
Feel the pain
מרגיש את הכאב
Feel the pain?
מרגיש את הכאב?
(Been together like school children)
(היינו יחד כמו ילדים בבית ספר)



קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה