Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012


Bob Marley / Thank You Lord
בוב מארלי / תודה לך אלוהים.
                                                  



Thank you, Lord, for what you've done for me, yeah!
תודה לך, אלוהים, על מה שעשית בשבילי, כן!
.Thank you, Lord, for what you're doing now
תודה לך, אלוהים, על שאתה עושה עכשיו.
 !Thank you, Lord, for ev'ry little thing, yeah, yeah
תודה לך, אלוהים, על הדבר הקטן ביותר, כן, כן!
.Thank you, Lord, for you made me sing
תודה לך, אלוהים, שנתת לי לשיר.

Said I'm in no competition;
אני אומר, אני לא בתחרות;
.But I made my decision
אבל הגעתי להחלטה.
You can keep your opinion;
אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה;
I'm just calling on the wiseman communion.
אני רק קורא ל'שיתוף' של האיש החכם.

Thank you, Lord, for what you've done for me, yeah, yeah, yeah!
תודה לך, אלוהים, על מה שעשית בשבילי, כן, כן, כן!
.Thank you, Lord, for what you're doing now
תודה לך, אלוהים, על שאתה עושה עכשיו.
 !Thank you, Lord, for ev'ry little thing, yeah, yeah
תודה לך, אלוהים, על הדבר הכי קטן, כן, כן!
Thank you, Lord, for you made me sing;
תודה לך, אלוהים, שנתת לי לשיר;
Sing along, a- sing along.
שירו יחד, שירו יחד.



I don't fear their aggression;
אני לא פוחד מהתוקפנות שלהם;
.Just to prove my determination
רק בכדי להוכיח את הנחישות שלי.
I don't yield to temptation;
אני לא נכנע לפיתוי;
.I haven't learn't my lesson in Revelation
לא למדתי את השיעור בהתגלות.

Thank you, Lord, for what you've done for me, yeah-eah-eah!
תודה לך, אלוהים, על מה שעשית בשבילי, כ-ן!
.Thank you, Lord, for what you're doing now
תודה לך, אלוהים, על שאתה עושה עכשיו.
Thank you, Lord, for ev'ry little thing, yeah, yeah!
תודה לך, אלוהים, על הדבר הבכי קטן, כן, כן!
Thank you, Lord, for you made me sing;
תודה לך, אלוהים, על שנתת לי לשיר;
.A-sing along, a- sing along
שירו יחד, שירו יחד.



 Said, I'm in no competition;
אני אומר, אני לא בתחרות;
.But I made my decision
אבל הגעתי להחלטה.
Lord, in my simple way;
אלוהים, בדרכי הפשוטה;
 Comin', comin', comin', comin';
(אני)בא, בא, בא, בא;
.I love to pray
אני אוהב להתפלל.

Thank you, Lord, for what you've done for me, yeah-eah-eah!
תודה לך, אלוהים, על מה שאתה עושה בשבילי, כ-ן!
!Thank you, Lord, for what you're doing now
תודה לך, אלוהים, על שאתה עושה עכשיו!
Thank you, Lord, for ev'ry little thing, yeah, yeah;
תודה לך, אלוהים, על הדבר הכי קטן, כן, כן;
.Thank you, Lord, for you made me sing
תודה לך, אלוהים, על שנתת לי לשיר.
 !Oh-oh-oh-oh
אוו-אוו-אוו-אוו!



קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה