Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - All I've got to Do.
החיפושיות – כל שאני צריך לעשות.

Whenever I want you around, yeah.
בכל זמן שאני רוצה אותך לידי, כן.
,All I gotta do
כל שאני צריך לעשות,
Is call you on the phone,
לטלפן אלייך,
,And you'll come running home
ואת תבואי במהרה הביתה,
Yeah, that's all I gotta do.
כן, זה כל שאני צריך לעשות.

And when I, I wanna kiss you, yeah.
וכשאני, אני רוצה לנשק אותך, כן.
,All I gotta do
כל שאני צריך לעשות,
Is whisper in your ear
הוא ללחוש באזנך
,The words you long to hear
את המילים שאת רוצה לשמוע,
And I'll be kissin' you.
ואנשק אותך.



And the same goes for me,
ואותו הדבר לגבי,
.Whenever you want me at all
בכל פעם שתרצי אותי בכלל.
I'll be here, yes I will, whenever you call.
אהיה פה, כן אהיה, מתי שתקראי.
You just gotta call on me, yeah,
את רק צריכה לקרוא לי, כן,
 You just gotta call on me.
 את רק צריכה לקרוא לי.

And when I, I wanna kiss you, yeah.
וכשאני, אני רוצה לנשק אותך, כן.
,All I gotta do
כל שאני צריך לעשות,
Is call you on the phone,
הוא לטלפן אלייך,
,And you'll come running home
ואת תבואי במהרה הביתה,
Yeah, that's all I gotta do.
כן, זה כל שאני צריך לעשות.
And the same goes for me,
ואותו דבר לגבי,
.Whenever you want me at all
בכל פעם שתרצי אותי בכלל.
I'll be here, yes I will, whenever you call.
אהיה כאן, כן אהיה, בכל פעם שתקראי.
,You just gotta call on me, yeah
את רק צריכה לקרוא לי, כן,
You just gotta call on me.
את רק צריכה לקרוא לי.
ממממ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה