Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012


 The Beatles - And I Love Her.
החיפושיות – ואני אוהב אותה.


I give her all my love,
אתן לה את כל אהבתי,
.That's all I do
זה כול שאעשה.
And if you saw my love,
ואם הייתם רואים את יקירתי,
You'd love her too.
הייתם מתאהבים בה גם.
.I love her
אני אוהב אותה.

  
She gives me everything,
היא נותנת לי הכול,
.And tenderly
ובאהבה.
,The kiss my lover brings
את הנשיקה שאהובתי מביאה,
She brings to me.
היא מביאה אליי.
.And I love her
ואני אוהב אותה.



A love like ours,
אהבה כשלנו,
.Could never die
לעולם אינה יכולה למות.
,As long as I
כל עוד,
Have you near me.
את לידי.
Bright are the stars that shine,
בהירים הם הכוכבים הזוהרים,
Dark is the sky.
שחורים הם השמיים.
I know this love of mine,
אני יודע שאהבתי,
.Will never die
לעולם לא תמות.
.And I love her
ואני אוהב אותה.

Bright are the stars that shine,
בהירים הם הכוכבים הזוהרים,
.Dark is the sky
שחורים הם השמיים.
I know this love of mine,
אני יודע שאהבתי,
Will never die.
לעולם לא תמות.
.And I love her
ואני אוהב אותה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה