Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012


 
The Beatles - Anna (Go To Him).
החיפושיות – אנה (לכי אליו).


Anna,
אנה,
,You come and ask me, girl
את באה ומבקשת ממני, נערה,
To set you free, girl,
לשחרר אותך, נערה,
,You say he loves you more than me
את אומרת שהוא אוהב אותך יותר ממני,
So, I will set you free,
אז, אתן לך ללכת,
(Go with him. (Anna
לכי אתו.(אנה)
Go with him. (Anna)
לכי אתו.(אנה)



Anna,   
אנה,
,Girl, before you go now
נערה, לפני שאת הולכת,
I want you to know, now,
אני רוצה שתדעי,
,That I still love you so
שאני עדיין אוהב אותך כך,
But if he loves you more,
אך אם הוא אוהב אותך יותר,
.Go with him
לכי אתו.



All of my life,
כול חיי,
I've been searchin' for a girl
חיפשתי נערה 
.To love me like I love you
שתאהב אותי כמו שאני אוהב אותך.
Oh, now.. But every girl I've ever had,
הו, כן.. אך כל נערה שהייתה לי מעודי,
.Breaks my heart and leave me sad
שוברת את לבי ומותירה אותי עצוב.
What am I, what am I supposed to do.
מה אני, מה אני אמור לעשות.
...Oh...Oh...Oh...Oh...Oh...Oh...Oh
הו...הו...הו...הו...הו...הו...הו...



Anna,
אנה,
.Just one more thing, girl
רק עוד דבר אחד, נערה.
You give back your ring to me, and I will set you free,
תחזירי לי את טבעתך, ואשחרר אותך לכי אתו,
.Go with him
לכי אתו.

All of my life,
כול חיי,
I've been searchin' for a girl
חיפשתי נערה
.To love me like I love you
שתאהב אותי כמו שאני אוהב אותך.
But let me tell you now,
אך הרשי לי להגיד לך,
,But every girl I've ever had
אך כל נערה שהייתה לי מעודי,
Breaks my heart and leave me sad.
שוברת את לבי ומותירה אותי עצוב.
.What am I, what am I supposed to do
מה אני, מה אני אמור לעשות.
Oh...Oh...Oh...Oh...Oh...Oh...Oh…
הו...הו...הו...הו...הו...הו...הו...



,Anna
אנה,
Just one more thing, girl.
רק עוד דבר אחד, נערה.
,You give back your ring to me, and I will set you free
החזירי לי את טבעתך, ואשחרר אותך,
Go with him. (Anna)
לכי אתו.(אנה)
(Go with him. (Anna
לכי אתו.(אנה)
You can go with him, girl (Anna)
את יכולה ללכת אתו, נערה(אנה)
.Go with him
לכי אתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה