Top LeaderBoard

יום ראשון, 27 במאי 2012



 The Beatles - Baby's in Black.
החיפושיות – נערתי בשחור

Oh dear, what can I do?
הו ידידי, מה אעשה?
,Baby's in black and I'm feeling blue
נערתי בשחור ואני עצוב,
Tell me, oh what can I do?
אמור לי, הו מה אעשה?

,She thinks of him
היא חושבת עליו,
 and so she dresses in black,
ולכן היא לבושה בשחור,
And though he'll never come back,
ולמרות שהוא לעולם לא יחזור,
 she's dressed in black.
היא לבושה בשחור.



?Oh dear, what can I do
הו ידידי, מה אעשה?
Baby's in black and I'm feeling blue,
נערתי בשחור ואני עצוב,
?Tell me, oh what can I do
אמור לי, מה אעשה?

I think of her, but she thinks only of him,
אני חושב עליה, אך היא חושבת רק עליו,
And though it's only a whim,
ולמרות שזה רק שיגעון חולף,
 She thinks of him.
היא חושבת עליו.

  
Oh how long will it take,
הו כמה זמן זה ייקח,
?Till she sees the mistake she has made
עד שהיא תבין את הטעות שהיא עושה?
Dear what can I do?
ידידי מה אעשה?
,Baby's in black and I'm feeling blue
נערתי בשחור ואני עצוב,
Tell me, oh what can I do?
אמור לי, הו מה אעשה?


,Oh how long will it take
הו כמה זמן זה ייקח,
Till she sees the mistake she has made?
עד שהיא תבין את הטעות שהיא עושה?
?Dear what can I do
ידידי מה אעשה?
Baby's in black and I'm feeling blue,
נערתי בשחור ואני עצוב,
?Tell me, oh what can I do
אמור לי, הו מה אעשה?



She thinks of him,
היא חושבת עליו,
 And so she dresses in black,
ולכן היא לובשת שחור,
And though he'll never come back,
ולמרות שהוא לעולם לא יחזור,
She's dressed in black.
היא לובשת שחור.



Oh dear, what can I do?
הו ידידי, מה אעשה?
,Baby's in black and I'm feeling blue
נערתי בשחור ואני עצוב,
Tell me, oh what can I do?
אמור לי, הו מה אעשה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה