Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 
The Beatles – Boys.
החיפושיות – בנים.


I been told when a boy kiss a girl,
אמרו לי שכשבן מנשק בת,
,Take a trip around the world
זהו טיול מסביב לעולם,
(Hey, hey, (bop shuop, m'bop bop shuop
היי, היי,(באפ שוואפ, מבאפ באפ שוואפ)
(Hey, hey, (bop shuop, m'bop bop shuop
היי, היי, (באפ שוואפ, מבאפ באפ שוואפ)
Hey, hey, (bop shuop) yeah, she say ya do. (Bop shuop)
היי, היי, (באפ שוואפ) כן, היא אומרת שזה כך.(באפ שוואפ)



My girl says when I kiss her lips,
נערתי אומרת שכשאני מנשק את שפתיה,
,Gets a thrill through her fingertips
היא מקבלת רטט עד לקצות אצבעותיה,
Hey, hey, (bop shuop, m'bop bop shuop)
היי, היי,(באפ שוואפ, מבאפ באפ שוואפ)
(Hey, hey, (bop shuop, m'bop bop shuop
היי, היי, (באפ שוואפ, מבאפ באפ שוואפ)
Hey, hey, (bop shuop) yeah, she say ya do. (Bop shuop)
היי, היי, (באפ שוואפ) כן, היא אומרת שזה כך.

Well, I talk about boys,
כן, אני מדבר על בנים,
,Don't ya know I MEAN boys
אינכם יודעים אני מתכוון בנים,
Well, I talk about boys, now,
כן, אני מדבר על בנים, כן,
,Aaahhh, boys
אאאההה, בנים,
Well, I talk about boys, now,
כן, אני מדבר על בנים, כן,
(!What a bundle of joy! (Alright, George
איזה עונג!( כן, ג'ורג'!)

My girl says when I kiss her lips,
נערתי אומרת שכשאני מנשק את שפתיה,
,Gets a thrill through her fingertips
היא מקבלת רטט עד לקצות אצבעותיה,
Hey, hey, (bop shuop, m'bop bop shuop)
היי, היי, (באפ שוואפ, מבאפ באפ שוואפ)
(Hey, hey, (bop shuop, m'bop bop shuop
היי, היי, (באפ שוואפ, מבאפ באפ שוואפ)
Hey, hey, (bop shuop) yeah, she say ya do. (Bop shuop)
היי, היי, (באפ שוואפ) כן, היא אומרת שזה כך.

Well, I talk about boys,
כן, אני מדבר על בנים,
,Don't ya know I MEAN boys
אינכם יודעים אני מתכוון בנים,
Well, I talk about boys, now,
כן, אני מדבר על בנים, כן,
,Aaahhh, boys
אאאההה, בנים,
Well, I talk about boys, now,
כן, אני מדבר על בנים, כן,
!What a bundle of joy
איזה עונג!





אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה