Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012


 
The Beatles - Do You Want to Know a Secret.
החיפושיות – התרצי לשמוע סוד.

  
.You'll never know how much I really love you
לעולם לא תדעי עד כמה אני באמת אוהב אותך.
You'll never know how much I really care.
לעולם לא תדעי עד כמה באמת אכפת לי.

  
Listen,
הקשיבי,
Do you want to know a secret?
התרצי לשמוע סוד?
.Do you promise not to tell?, whoa oh, oh
את מבטיחה לא לספר?, אוו הו, הו.

Closer,
התקרבי,
,Let me whisper in your ear
הרשי לי ללחוש באזנך,
Say the words you long to hear,
ולומר את המילים שאת רוצה לשמוע,
.I'm in love with you
אני מאוהב בך.

Listen,
הקשיבי,
?Do you want to know a secret
התרצי לשמוע סוד?
Do you promise not to tell?, whoa oh, oh.
את מבטיחה לא לספר? אוו הו, הו.

  
Closer,
התקרבי,
,Let me whisper in your ear
הרשי לי ללחוש באזנך,
Say the words you long to hear,
ולומר את המילים שאת רוצה לשמוע,
.I'm in love with you
אני מאוהב בך.

I've known the secret for a week or two,
אני יודע את הסוד כבר שבוע או שבועיים,
.Nobody knows, just we two
איש אינו יודע, רק שנינו.

Listen,
הקשיבי,
?Do you want to know a secret
התרצי לשמוע סוד?
Do you promise not to tell?, whoa oh, oh.
את מבטיחה לא לספר? אוו הו, הו.

Closer,
התקרבי,
,Let me whisper in your ear
הרשי לי ללחוש באזנך,
Say the words you long to hear,
ולומר את המילים שאת רוצה לשמוע,
.I'm in love with you
אני מאוהב בך.
אוו אוו אוו אוו.






אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה