Top LeaderBoard

יום ראשון, 27 במאי 2012



 The Beatles - Eight Days a Week.
החיפושיות – 8 ימים בשבוע.



,Ooh I need your love babe
הו אני צריך את אהבתך יקירה, 
Guess you know it's true.
אני מאמין שאת יודעת שזה נכון.
,Hope you need my love babe
מקווה שאת צריכה את אהבתי יקירה,
Just like I need you,Ooo.
בדיוק כפי שאני צריך אותך, אוו.


Hold me, love me, hold me, love me.
החזיקיני, אהביני, החזיקיני, אהביני.
,I ain't got nothin' but love babe
אין לי כלום מלבד אהבה יקירה,
Eight days a week.
שמונה ימים בשבוע.
Love you ev'ry day girl,
אוהב אותך בכל יום נערה,
.Always on my mind
כל הזמן בראשי.
One thing I can say girl,
דבר אחד אני יכול להגיד נערה,
.Love you all the time,ooh
אוהב אותך כל הזמן, אוו.


Hold me, love me, hold me, love me.
החזיקיני, אהביני, החזיקיני, אהביני.
,I ain't got nothin' but love girl
אין לי כלום מלבד אהבה נערה,
Eight days a week.
שמונה ימים בשבוע.
Eight days a week,
שמונה ימים בשבוע,
.I love you
אני אוהב אותך.
Eight days a week,
שמונה ימים בשבוע,
.Is not enough to show I care
זה לא די להראות שאני אוהב.



Ooh I need your love babe,
אוו אני צריך את אהבתך יקירה,
.Guess you know it's true
אני מאמין שאת יודעת שזה נכון.
Hope you need my love babe,
מקווה שאת צריכה את אהבתי יקירה,
.Just like I need you
בדיוק כפי שאני צריך אותך.
Hold me, love me, hold me, love me.
החזיקיני, אהביני, החזיקיני, אהביני.
,I ain't got nothin' but love babe
אין לי כלום מלבד אהבה יקירה,
Eight days a week.
שמונה ימים בשבוע.
Eight days a week,
שמונה ימים בשבוע,
.I love you
אני אוהב אותך.
Eight days a week,
שמונה ימים בשבוע,
.Is not enough to show I care
זה לא די להראות שאני אוהב.
Love you ev'ry day girl,
אוהב אותך בכל יום נערה,
.Always on my mind
כל הזמן בראשי.
One thing I can say girl,
דבר אחד אני יכול להגיד נערה,
.Love you all the time
אוהב אותך כל הזמן.
Hold me, love me, hold me, love me.
החזיקיני, אהביני, החזיקיני, אהביני.
,I ain't got nothin' but love babe
אין לי דבר מלבד אהבה יקירה,
Eight days a week,
שמונה ימים בשבוע,
,Eight days a week
שמונה ימים בשבוע,
Eight days a week.
שמונה ימים בשבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה