Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - A Hard Day's Night.
החיפושיות – לילה של יום קשה.



It's been a hard day's night,
זה היה לילה של יום קשה,
And I've been working like a dog
ועבדתי כמו חמור.
,It's been a hard day's night
זה היה לילה של יום קשה,
.I should be sleeping like a log
הייתי צריך לישון כמו בול עץ.
,But when I get home to you
אבל כשאני מגיע הביתה אלייך,
,I find the things that you do
הדברים שאת עושה,
Will make me feel alright.
גורמים לי להרגיש נפלא.


,You know I work all day
את יודעת אני עובד כול היום,
.To get you money to buy you things
להשיג כסף לקנות לך דברים.
And it's worth it just to hear you say,
וזה שווה רק לשמוע אותך אומרת,
You're going to give me ev'rything.
שתתני לי את הכול.
So why on earth should I moan,
אז למה אתלונן,
,Cause when I get you alone'
כי כשאני לבד אתך,
.You know I feel ok
אני מרגיש נפלא.

  
,When I'm home ev'rything seems to be right

כשאני בבית פתאום הכול נראה נפלא,
.When I'm home feeling you holding me tight, tight, yeh
כשאני בבית יש הרגשה שאת מחזיקה אותי חזק, חזק, כן.

It's been a hard day's night,
זה היה לילה של יום קשה,
And I've been working like a dog,
ועבדתי כמו חמור,
It's been a hard day's night,
זה היה לילה של יום קשה,
I should be sleeping like a log.
הייתי צריך לישון כמו בול עץ.
,But when I get home to you
אך כשאני מגיע הביתה אלייך,
I find the things that you do,
הדברים שאת עושה,
.Will make me feel alright
גורמים לי להרגיש נפלא.
Owww!
אוו!

So why on earth should I moan,
אז למה אתלונן,
,cause when I get you alone'
כי כשאני אתך לבד,
You know I feel ok.
אני מרגיש נפלא.

When I'm home ev'rything seems to be right,
כשאני בבית פתאום הכול נראה נפלא,
.When I'm home feeling you holding me tight, tight, yeh
 כשאני בבית יש הרגשה שאת מחזיקה אותי חזק, חזק כן.

  
It's been a hard day's night,
זה לילה של יום קשה,
.And I've been working like a dog
ועבדתי כמו חמור.
It's been a hard day's night,
זה היה לילה של יום קשה,
.I should be sleeping like a log
הייתי צריך לישון כמו בול עץ.
But when I get home to you,
אך כשאני מגיע הביתה אלייך,
I find the things that you do,
הדברים שאת עושה,
.Will make me feel alright
גורמים לי להרגיש נפלא.


You know I feel alright,
את יודעת אני מרגיש נפלא,
.You know I feel alright
את יודעת אני מרגיש נפלא.



עוד על השיר:
מעניין במוסיקה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה