Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - I Feel Fine.
החיפושיות – אני מרגיש נפלא.

 

Baby's good to me you know,
אהובתי טובה אליי, אתם יודעים,
,She's happy as can be you know
היא מאושרת ככל שרק אפשר, אתם יודעים,
.She said so
היא אמרה כך.
I'm in love with her and I feel fine.
אני מאוהב בה ואני מרגיש נהדר.
,Baby says she's mine you know
אהובתי אומרת שהיא שלי, אתם יודעים,
She tells me all the time you know,
היא אומרת לי כל הזמן אתה יודעים,
.She said so
היא אמרה כך.
.I'm in love with her and I feel fine
אני מאוהב בה ואני מרגיש נפלא.

I'm so glad that she's my little girl,
אני כה שמח שהיא ילדתי הקטנה,
.She's so glad, she's telling all the world
היא כה שמחה, היא מספרת לכל העולם.
That her baby buys her things you know,
שאהובה קונה לה דברים, אתם יודעים,
,He buys her diamond rings you know
הוא קונה לה טבעות זהב, אתם יודעים,
She said so.
היא אמרה כך.
.She's in love with me and I feel fine, MMM
היא מאוהבת בי ואני מרגיש נהדר מממ.

Baby says she's mine you know,
אהובתי אומרת שהיא שלי, אתם יודעים,
,She tells me all the time you know
היא אומרת לי כל הזמן, אתם יודעים,
She said so.
היא אמרה כך.
.I'm in love with her and I feel fine
אני מאוהב בה ואני מרגיש נפלא.
I'm so glad that she's my little girl,
אני כה שמח שהיא ילדתי הקטנה,
.She's so glad, she's telling all the world
היא כה שמחה, היא מספרת לכול העולם.
That her baby buys her things you know,
שאהובה קונה לה דברים, אתם יודעים,
,He buys her diamond rings you know
הוא קונה לה טבעות זהב, אתם יודעים,
She said so.
היא אמרה כך.
.She's in love with me and I feel fine
היא מאוהבת בי ואני מרגיש נפלא.
She's in love with me and I feel fine, MMM.
היא מאוהבת בי ואני מרגיש נפלא, מממ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה