Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - I Should Have Known Better.
החיפושיות – הייתי צריך להבין יותר טוב.

,I should have known better with a girl like you
הייתי צריך להבין יותר טוב עם נערה כמוך,
,That I would love everything that you do
שאוהב כל מה שאת עושה,
And I do, hey, hey, hey, and I do.
ואני אוהב, היי, היי, היי, ואני אוהב.
,Whoa, whoa, I never realized what a kiss could be
אוו, אוו, לא הבנתי מה משמעותה של נשיקה,
,This could only happen to me
זה יכול לקרות רק לי,
Can't you see, can't you see?
אינך מבינה, אינך מבינה?
That when I tell you that I love you, oh,
שכשאני אומר לך שאני אוהב אותך,
.You're gonna say you love me too, hoo, hoo, hoo, hoo, oh
את אמורה להגיד שאת אוהבת אותי גם.
,And when I ask you to be mine
וכשאני מבקשך  להיות שלי,
.You're gonna say you love me too
תאמרי שאת אוהבת אותי גם.



,So, I should have realized a lot of things before
אז, הייתי צריך להבין הרבה דברים לפני,
If this is love you've gotta give me more,
אם זו אהבה את צריכה לתת לי יותר,
Give me more, hey hey hey, give me more.
לתת לי יותר, היי, היי, היי, לתת לי יותר.
Whoa, whoa, I never realized what a kiss could be,
אוו, אוו, לא הבנתי את משמעותה של נשיקה,
This could only happen to me,
זה יכול לקרות רק לי,
Can't you see, can't you see?
אינך רואה, אינך רואה?
,That when I tell you that I love you, oh
שכשאני אומר לך שאני אוהב אותך, הו,
.You're gonna say you love me too, oh
את אמורה להגיד שאת אוהבת אותי גם, הו.
,And when I ask you to be mine
וכשאני מבקשך להיות שלי,
,You're gonna say you love me too
תאמרי שאת אוהבת אותי גם,
,You love me too
את אוהבת אותי גם,
,You love me too
את אוהבת אותי גם,
You love me too.
את אוהבת אותי גם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה