Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - I Wanna Be Your Man.
החיפושיות – אני רוצה להיות שלך.

I wanna be your lover baby,
אני רוצה להיות אהובך יקירה,
.I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך.
I wanna be your lover baby,
אני רוצה להיות אהובך יקירה,
.I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך.



Love you like no other baby,
אוהב אותך כפי שאיש אינו יכול יקירה,
Like no other can
כפי שאיש אינו יכול.
Love you like no other baby,
אוהב אותך כפי שאיש אינו יכול יקירה,
.Like no other can
כפי שאיש אינו יכול.

I wanna be your man,
אני רוצה להיות שלך,
I wanna be your man,
אני רוצה להיות שלך,
,I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך,
I wanna be your man.
אני רוצה להיות שלך.



,Tell me that you love me baby
אמרי לי שאת אוהבת אותי יקירה,
Let me understand
תני לי להבין.
,Tell me that you love me baby
אמרי לי שאת אוהבת אותי יקירה,
I wanna be your man.
אני רוצה להיות שלך.



,I wanna be your lover baby
אני רוצה להיות אהובך יקירה,
I wanna be your man.
אני רוצה להיות שלך.
,I wanna be your lover baby
אני רוצה להיות אהובך יקירה,
.I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך.



I wanna be your man,
אני רוצה להיות שלך,
,I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך,
I wanna be your man,
אני רוצה להיות שלך,
.I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך.



I wanna be your lover baby,
אני רוצה להיות אהובך יקירה,
.I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך.
I wanna be your lover baby,
אני רוצה להיות אהובך יקירה,
.I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך.
Love you like no other baby,
אוהב אותך כפי שאיש אינו יכול יקירה,
.Like no other can
כפי שאיש אינו יכול.
Love you like no other baby,
אוהב אותך כפי שאיש אינו יכול יקירה,
.Like no other can
כפי שאיש אינו יכול.

  
I wanna be your man,
אני רוצה להיות שלך,
,I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך,
I wanna be your man,
אני רוצה להיות שלך,
,I wanna be your man
אני רוצה להיות שלך,
I wanna be your man.
אני רוצה להיות שלך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה