Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - It Won't Be Long.
החיפושיות –  לא יארך זמן רב.


;It won't be long yeah, yeah, yeah
זה לא יארך זמן רב, כן, כן;
;It won't be long yeah, yeah, yeah
לא יארך זמן רב, כן, כן;
;It won't be long yeah
לא יארך זמן רב כן;
.Til I belong to you'
עד שאהיה שלך.



Ev'ry night when ev'rybody has fun,
כל לילה כשכולם מבלים,
.Here am I sitting all on my own
הנני כאן יושב לגמרי לבדי.

It won't be long yeah, yeah, yeah;
לא יארך זמן רב כן, כן, כן;
;It won't be long yeah, yeah, yeah
לא יארך זמן רב כן, כן, כן;
;It won't be long yeah
לא יארך זמן רב כן;
'Til I belong to you.
עד שאהיה שלך.

Since you left me I'm so alone,
מאז שעזבת אותי אני כה לבד,
,Now you're coming, you're coming on home
עכשיו את חוזרת, חוזרת הביתה,
I'll be good like I know I should,
אהיה טוב כמו שאני יודע שאני אמור,
.You're coming home, you're coming home
את חוזרת הביתה, את חוזרת הביתה.

Ev'ry night the tears come down from my eyes,
כל לילה הדמעות יורדות מעיניי,
.Ev'ry day I've done nothing but cry
כל יום אני לא עושה כלום מלבד לבכות.

It won't be long yeah, yeah, yeah;
לא יארך זמן רב כן, כן, כן;
;It won't be long yeah, yeah, yeah
לא יארך זמן רב כן, כן, כן;
 ;It won't be long yeah
זה לא יארך זמן רב כן;
Til I belong to you.'
עד שאהיה שלך.

Since you left me I'm so alone,
מאז שעזבת אותי אני כה לבד,
,Now you're coming, you're coming on home
עכשיו את חוזרת, חוזרת הביתה,
I'll be good like I know I should,
אהיה טוב כמו שאני יודע שאני אמור,
.You're coming home, you're coming home
את חוזרת הביתה, את חוזרת הבית.
So, Ev'ry day we'll be happy, I know,
אז, כל הימים נהיה מאושרים, אני יודע,
.Now I know that you won't leave me no more
עכשיו אני יודע שלא תעזבי אותי עוד.

It won't be long yeah, yeah, yeah;
לא יארך זמן רב כן, כן, כן;
;It won't be long yeah, yeah, yeah
לא יארך זמן רב כן, כן, כן;
;It won't be long yeah
לא יארך זמן רב כן;
Til I belong to you.'
עד שאהיה שלך.






אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.


.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה