Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



The Beatles - Love Me Do.
החיפושיות – אהבי אותי.

Love, love me do.
אהבי, אהבי אותי.
.You know I love you
את יודעת שאני אוהב אותך.
,I'll always be true
תמיד אהיה נאמן,
So please, love me do.
אז אנא, אהבי אותי.
.Whoa, love me do.
אוו, אהבי אותי.

Love, love me do.
אהבי, אהבי אותי.
,You know I love you
את יודעת שאני אוהב אותך,
I'll always be true,
תמיד אהיה נאמן,
.So please, love me do
אז אנא, אהבי אותי.
Whoa, love me do.
אוו, אהבי אותי.

Someone to love,
מישהו לאהוב,
.Somebody new
מישהו חדש.
Someone to love,
מישהו לאהוב,
.Someone like you
מישהו כמוך.

Love, love me do.
אהבי, אהבי אותי.
,You know I love you
את יודעת שאני אוהב אותך,
I'll always be true,
תמיד אהיה נאמן,
.So please, love me do
אז אנא, אהבי אותי.
Whoa, love me do.
אוו, אהבי אותי.



Love, love me do.
אהבי, אהבי אותי.
,You know I love you
את יודעת שאני אוהב אותך,
I'll always be true,
תמיד אהיה נאמן,
.So please, love me do
אז בבקשה, אהבי אותי.
Whoa, love me do.
אוו, אהבי אותי.
.Yeah, love me do
כן, אהבי אותי.
Whoa, oh, love me do.
אוו, הו, אהבי אותי.
Yeah love me.
כן, אהבי אותי.





אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה