Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles – Michelle. 
החיפושיות – מישל.



Michelle, my belle.
מישל, היפהפיה שלי.
,These are words that go together well
הן מילים שהולכות יחד היטב,
.My Michelle
מישל שלי.


Michelle, my belle.
מישל, היפהפיה שלי.
Sont des mots qui vont très bien ensemble,
הן מילים שהולכות יחד היטב(צרפתית),
.Très bien ensemble
יחד היטב.
I love you, I love you, I love you.
אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך.
.That's all I want to say
זה כל שברצוני לומר.
Until I find a way.
עד שאמצא דרך.
I will say the only words I know,
אומר את המילים היחידות שאני יודע,
That you'll understand.
שתביני.



Michelle, my belle.
מישל, היפהפיה שלי.
,Sont des mots qui vont très bien ensemble
הן מילים שהולכות יחד היטב,
.Très bien ensemble
יחד היטב.
I need to, I need to, I need to.
אני צריך, אני צריך, אני צריך.
,I need to make you see
אני צריך לגרום לך לראות,
.Oh, what you mean to me
הו, מה את בשבילי.
Until I do I'm hoping you will,
עד שאצליח אני מקווה,
.Know what I mean
שתביני למה אני מתכוון.
I love you…
אני אוהב אותך...


I want you, I want you, I want you.
אני רוצה אותך, אני רוצה אותך, אני רוצה אותך.
.I think you know by now
אני חושב שאת כבר מבינה.
.I'll get to you somehow
אגיע אלייך באיזו שהיא דרך.
Until I do I'm telling you, so
עד שאצליח אני אומר לך, בכדי
.You'll understand
שתביני.


Michelle, my belle.
מישל, היפהפיה שלי.
,Sont des mots qui vont très bien ensemble
הן מילים שהולכות יחד היטב,
.Très bien ensemble
יחד היטב.
I will say the only words I know that,
אומר את המילים היחידות שאני יודע,
You'll understand, my Michelle.
שתביני, מישל שלי.

תגובה 1:

  1. כל הכבוד שאת מתרגמת שירים תמשיכי כך זה עוזר לי

    השבמחק