Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - P.S. I Love You.
החיפושיות – נ.ב אני אוהב אותך.


As I write this letter,
בעודי כותב מכתב זה,
,Send my love to you
שולח את אהבתי אלייך,
Remember that I'll always,
זכרי שתמיד, 
.Be in love with you
אהיה מאוהב בך.

Treasure these few words 'til we're together,
שמרי מכל מילים אלו עד שנהיה יחד,
,Keep all my love forever
שמרי את כל אהבתי לנצח,
P.S., I love you.
נ.ב אני אוהב אותך.
.You, you, you
אותך, אותך, אותך.

  
I'll be coming home again to you, love,
אני אחזור הביתה שוב אלייך, אהובה,
,And 'til the day I do, love
ועד היום ההוא אוהב, אהובה,
P.S., I love you.
נ.ב, אני אוהב אותך.
.You, you, you
אותך, אותך, אותך.

As I write this letter,
בעודי כותב מכתב זה,
,Send my love to you
שולח את אהבתי אלייך,
Remember that I'll always,
זכרי שתמיד,
.Be in love with you
אהיה מאוהב בך.

  
Treasure these few words 'til we're together,
שמרי מכל מילים אלו עד שנהיה יחד,
,Keep all my love forever
שמרי את כל אהבתי לנצח,
P.S., I love you.
נ.ב, אני אוהב אותך.
.You, you, you
אותך, אותך, אותך.

As I write this letter, (Oh oh oh),
בעודי כותב מכתב זה, (הו הו הו),
,(Send my love to you, (You know I want you to
שולח את אהבתי אלייך, (את מבינה אני רוצה ש),
,Remember that I'll always, (Yeah)
תיזכרי שתמיד, (כן),
.Be in love with you
אהיה מאוהב בך.

I'll be coming home again to you, love,
אני אחזור הביתה שוב אלייך, אהובה,
,And 'til the day I do, love
ועד היום ההוא, אוהב, אהובה,
P.S., I love you.
נ.ב אני אוהב אותך.
.You, you, you
אותך, אותך, אותך. 
You, you, you.
אותך, אותך, אותך.
.I love you
אני אוהב אותך.





אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה