Top LeaderBoard

יום שלישי, 8 במאי 2012



 The Beatles - Please Mister Postman.
החיפושיות – אנא אדוני הדוור.


רגע, הו כן חכה רגע אדוני הדוור,
רגע, רגע אדוני הדוור.



אדוני הדוור הסתכל וראה,
אם יש מכתב בתיקך עבורי.
אני מחכה הרבה מאוד זמן,
 מאז ששמעתי מנערתי.

חייב להיות איזה מסר היום,
מנערתי הרחוקה.
בבקשה אדוני הדוור הסתכל וראה,
אם יש מכתב, מכתב עבורי.
אני עומד ומחכה כאן אדוני הדוור,
כל כך בסבלנות.
לגלויה או מכתב,
 האומר שהיא חוזרת הביתה אליי.

אנא אדוני הדוור, הסתכל וראה,
אם יש מכתב, בתיקך עבורי.
אני מחכה, כל כך הרבה זמן,
 מאז ששמעתי מנערתי.



ימים רבים עברת לידי,
וראית את הדמעות העומדות בעיני.
לא עצרת לגרום לי להרגיש טוב יותר,
בהשאירך לי גלויה או מכתב.



אז אדוני הדוור, הסתכל וראה,
אם יש מכתב, הו כן עבורי.
אני מחכה, כל כך הרבה זמן,
מאז ששמעתי מנערתי.



אתה חייב לחכות רגע, לחכות רגע,
אתה חייב לחכות רגע, לחכות רגע.
אתה חייב לחכות רגע, לחכות רגע,
 הסתכל וראה, עוד פעם אחת בשבילי.

אתה חייב לחכות רגע, לחכות רגע,
אתה חייב לחכות רגע, לחכות רגע.
אדוני הדוור.

מסור את המכתב, בהקדם האפשרי.



אתה חייב לחכות רגע, לחכות רגע,
לחכות רגע, לחכות רגע.
אתה חייב לחכות רגע,
חייב לחכות רגע, לחכות רגע.
אתה חייב לחכות...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה