Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 The Beatles - A Taste of Honey.
החיפושיות - טעם של דבש.



A taste of honey... tasting much realer than wine.
טעם של דבש... הרבה יותר אמתי משל יין.  

  
I dream of your first kiss, and then,
אני חולם על נשיקתך הראשונה, ואז,
,I feel upon my lips again
אני מרגיש על שפתיי שוב,
A taste of honey... tasting much sweeter than wine.
טעם של דבש... הרבה יותר מתוק משל יין.



I will return, yes I will return,
אני אחזור, כן אני אחזור,
.I'll come back for the honey and you
אני אחזור בשביל הדבש ובשבילך.

Yours was the kiss that awoke my heart,
שלך הייתה הנשיקה שהעירה את ליבי,
,There lingers still, 'though we're far apart
עדיין שם, למרות שאנו רחוקים,
That taste of honey... tasting much realer than wine.
הטעם הזה של דבש... הרבה יותר אמתי משל יין.



I will return, yes I will return,
אני אחזור, כן אני אחזור,
.I'll come back (he'll come back) for the honey (for the honey) and you
אני אחזור (הוא יחזור) בשביל הדבש(בשביל הדבש) ובשבילך.





 

אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה