Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



.The Beatles - You Really Got a Hold on Me
החיפושיות – באמת יש לך השפעה עליי.


I don't like you,
איני מחבב אותך,
.But I love you
אך אני אוהב אותך.
Seems that I'm always,
נראה שאני תמיד,
.Thinkin' of you
חושב עלייך.
Oh, ho, ho, you treat me badly,
הו, הו, הו, את רעה אליי,
.I love you madly
אני אוהב אותך בטירוף.



You've really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי).
You really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי.
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי).



Baby.
בובה,
,I don't want you
איני רוצה אותך,
But I need you.
אך אני צריך אותך.
,Don't wanna kiss you
לא רוצה לנשק אותך,
But I need to.
אך אני צריך.
,Oh, ho, ho You do me wrong now
הו, הו, הו את עושה לי עוול,
My love is strong now.
אהבתי חזקה.

You've really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי).
You really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי).



Baby.
בובה.
,I love you and all I want you to do
אני אוהב אותך וכל שאני רוצה שתעשי,
Is just,
פשוט,
.Hold me
החזיקני.
Hold me.
החזיקיני.
.Hold me
החזיקיני.
Hold me.
החזיקיני.



Tighter,
חזק יותר,
.Tighter
חזק יותר.

I wanna leave you,
אני רוצה לעזוב אותך,
,Don't wanna stay here
לא רוצה להישאר כאן,
Don't wanna spend another day here.
לא רוצה להעביר עוד יום כאן.
Oh ho ho, I wanna split now,
הו, הו, הו אני רוצה להיפרד,
.I just can't quit now
אני פשוט לא יכול לעזוב.



You've really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי)
You really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי)



Baby.
בובה.
,I love you and all I want you to do
אני אוהב אותך וכל שאני רוצה שתעשי,
Is just,
פשוט,
,(Hold me (please
החזיקיני( בבקשה)
Hold me (squeeze),
החזיקיני( חזק)
,Hold me
החזיקיני,
Hold me.
החזיקיני.

You really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי).
You really got a hold on me,
באמת יש לך השפעה עליי,
.(You really got a hold on me)
(באמת יש לך השפעה עליי).





אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה