Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012


.Bob Marley: Kaya
בוב מארלי: קאיה.                



Wake up and…))
(התעורר ו...)
Wake up and…))
(התעורר ו...)
,Wake up and…) Wake up and turn I loose)
(התעורר ו...) התעורר ושחרר אותי,
For the rain is fallin'.
כי הגשם יורד.

Got to have kaya now (Kaya, kaya),
חייב לעשן קאיה עכשיו (קאיה, קאיה),
Got to have kaya now (Kaya, kaya).
חייב לעשן קאיה עכשיו (קאיה, קאיה).
Got to have kaya now (Kaya, kaya).
חייב לעשן קאיה עכשיו (קאיה, קאיה).
for the rain is fallin`.
כי הגשם יורד.



We-e-e-e-ell I feel so high, I even touch the sky;
כ-ן, אני כל כך ב"היי", אני אפילו נוגע בשמיים;
.Above the fallin' rain
מעל לגשם היורד.
So: I feel so good in my neighborhood
אני מרגיש כל-כך טוב בסביבתי אז:
Here I come again.
הנה אני חוזר שוב.



,I got to have kaya now (Kaya, kaya)
אני חייב לעשן קאיה עכשיו (קאיה, קאיה),
. got to have kaya now (Kaya, kaya)
חייב לעשן קאיה עכשיו (קאיה, קאיה).
,I've got to have kaya now (Kaya, Kaya)
אני חייב לעשן קאיה  עכשיו (קאיה, קאיה),
. for the rain is fallin'
כי הגשם יורד.



;Wo-wo-oh! Yea-ea-eah! I feel so high, I even touch the sky
אוו-וו! כ-ן! אני כל-כך ב"היי", אני אפילו נוגע בשמיים;
.Above the fallin' rain, yea-ah
מעל לגשם היורד, כ- ן.
I feel so good in my neighborhood so:
אני מרגיש כל כך טוב בסביבתי אז:
Here I come again.
הנה אני חוזר שוב.



,I've got to have kaya now
אני חייב לעשן קאיה עכשיו,
. I've got to have kaya now
אני חייב לעשן קאיה עכשיו.
,I've got to have kaya now
אני חייב לעשן קאיה עכשיו.
. for the rain is fallin'
כי הגשם יורד.



Get up and turn I loose,
קום ושחרר אותי,
Wake up and turn I loose.
התעורר ושחרר אותי.
;Wake up and turn I loose for the rain is fallin'
התעורר ושחרר אותי, כי הגשם יורד;
.We-e-ell, kaya man, (kaya, kaya)
כ- ן, קאיה בן- אדם, (קאיה, קאיה).
;Kaya, man! (kaya, kaya)
קאיה, בן- אדם (קאיה, קאיה);
.Got to have kaya now (kaya, kaya)
חייב לעשן קאיה עכשיו (קאיה, קאיה).
.For the rain is… rain is fallin'
כי הגשם... הגשם יורד.


קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה