Top LeaderBoard

יום רביעי, 30 במאי 2012


.Bob Marley/ I Shot The Sheriff
בוב מרלי/ אני יריתי בשריף.




                                             
.shot the sheriff, but I didn't shoot no deputy Oh, no, oh I
אני יריתי בשריף, אבל לא יריתי בסגן הו, לא, הו.


I shot the sheriff, but I didn't shoot no deputy.
.Ooh, ooh, ooh Yeah
אני יריתי בשריף, אבל לא יריתי בשום סגן.
הו, הו, הו כן.




,
All around in my hometown
בכל רחביי העיירה שלי,

.
They're tryin' to track me down, yeah
מנסים ללכוד אותי, כן.

,
They say they want to bring me in guilty

הם אומרים שהם רוצים לעצור אותי באשמה,

For the killing of a deputy, for the life of a deputy.

על הרג סגן שריף, על חייו של סגן שריף.

But I say, oh, now, now…

אבל אני אומר, הו, כן ,כן...




Oh, I shot the sheriff, but I swear it was in self- defense;

.Ooh, ooh, ooh
הו, אני יריתי בשריף, אבל אני נישבע שזה היה להגנה עצמית;
הו, הו, הו.

.
I said, I shot the sheriff, Oh Lord

אני אומר, אני יריתי בשריף, הו אלוהים.

.
And they say it is a capital offense

והם אומרים שזה פשע ממדרגה ראשונה(שעליו גזר דין מות).

.
Ooh, ooh, ooh

הו, הו, הו.

Hear this.

תקשיבו לזה.




 
,
Sheriff John Brown always hated me
השריף ג'ון בראון תמיד שנא אותי,

.
For what I don't know

על מה איני  יודע.

,
Ev'ry time I plant a seed

כל פעם שזרעתי זרע,

.
He said, "Kill it before it grows

הוא אמר:" תהרגו את זה לפני שזה גדל".

."
He said, "Kill them before they grow

הוא אמר" תהרגו אותם לפני שהם גדלים".





And so, oh, now, now,

Read it in the news.

וכך, הו, כן, כן,


תקראו על זה בעיתון.



;I shot the sheriff, but I swear it was in self defense
.Ooh, ooh, ooh

אני יריתי בשריף, אבל אני נישבע שזה היה להגנה עצמית;
הו, הו, הו.

?
Where was the deputy

איפה בכלל היה הסגן?

.I said I shot the sheriff but I swear it was in self defense

אני מודה, אני יריתי בשריף אבל אני נישבע שזה היה להגנה עצמית.






,
Freedom came my way one day
החופש ניקרה בדרכי יום אחד,

!
And I started out of town, yeah

ויצאתי מחוץ לעיירה, כן!

,All of a sudden I saw Sheriff John Brown
לפתע ראיתי את שריף ג'ון בראון,

Aiming to shoot me down;

מכוון להרוג אותי;

.
So I shot, I shot, I shot him down

אז יריתי, יריתי, יריתי בו.

.
And I say: "if I am guilty I will pay"

ואני אומר: "אם אני אשם אני אשלם".




;
I shot the sheriff, but I say, but I didn't shoot no deputy

.
Ooh, no, oh

אני יריתי בשריף, אבל אני אומר, אבל לא יריתי בשום סגן;
הו, הו, הו.

;
I shot the sheriff, but I didn't shoot no deputy

Ooo, ooo, ooh.

אני יריתי בשריף, אבל לא יריתי בשום סגן;
הו, הו ,הו.





,
Reflexes had the better of me
הרפלקסים היו חזקים ממני,

.
And what is to be must be

ומה שהיה צריך לקרות קרה.

,
Ev'ry day the bucket a-go-a well

כל הזמן הדלי החזיק ת'מים,

.
One day the bottom a-go drop out
בסופו של דבר הדלי נשבר.

.
One day the bottom a-go drop out

בסופו של דבר הדלי נישבר.




I say, I, I;

אני אומר, אני, אני;

.
I, I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy, no
אני, אני יריתי בשריף, אבל לא יריתי בסגן, לא.


I, I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy, no.
אני, בשריף, אבל לא יריתי בסגן, לא.




קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)







עוד על השיר:
מעניין במוסיקה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה