Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012


.Bob Marley: Concrete Jungle 
בוב מארלי: ג'ונגל של בטון.     





.(No sun will shine) No sun will shine in my day today
השמש לא תזרח בחיי היום( השמש לא תזרח).
The high yellow moon, won't come out to play;
הירח הגבוה והצהוב, לא יצא לשחק;
.(The high yellow moon, won't come out to play)
(הירח הגבוה והצהוב, לא יצא לשחק).
Darkness has covered my light,  I said (darkness)
 אני אומר(חושך) החושך כיסה את אורי,
 .And the stage) And has changed my day into night, yeah)
 (ושינה) ושינה את יומי ללילה, כן.
 ? Where is the love to be found, won't someone tell me
  היכן ניתן למצוא את האהבה, האין איש שיאמר לי?
 Cause life (sweet life), must be somewhere (got to be) to be found-
   כי החיים(החיים המתוקים), חייבים להימצא (חייבים להיות) היכן שהוא-
(must be somewhere for me).   
   חייב להיות מקום עבורי.
    ,Instead of a concrete jungle (jungle!)
   במקום ג'ונגל של בטון(ג'ונגל!),
                                  Where the livin' is hardest.         
   היכן שהחיים הם הקשים ביותר.
  .Concrete jungle,(jungle)
   ג'ונגל של בטון,(ג'ונגל).
    oh man, you've got to do your best(concrete jungle), oh yeah. 
   הו בן – אדם, אתה חייב להתאמץ(ג'ונגל של בטון), הו כן.

No chains around my feet, but I'm not free;  
  אין אזיקים סביב לרגליי, אבל אני לא חופשי;
  .I know I am bound here, in captivity
  אני יודע שאני נידון להיות כאן, בשבי.
 yeah now – (never know) I never known happiness,
  כן,(לא ידעתי מעודי) לא ידעתי מעודי שמחה,
   (never know)  I never known what sweet caress is
  (לא ידעתי מעודי) לא ידעתי מעודי מהו ליטוף חם.
  ;Still, I'll be always laughing like a clown
  למרות זאת, תמיד אהיה צוחק כמו ליצן;
Cause I, (sweet life);  ' ?Won't someone help me
  האין איש שיעזור לי? כי אני, (חיים מתוקים);
   I've got to pick myself from off the ground, yeah.
  אני חייב לאסוף את עצמי מהרצפה, כן.
  ;(Must be somewhere for me), yeah
  (חייב להיות מקום עבורי), כן;
  In this a- concrete jungle.
  בג'ונגל הבטון הזה.
 concrete jungle) now o-oh!) ?I say, what do you got for me now
אני אומר, מה יש לך בשבילי? (ג'ונגל של בטון) כן !
 ?Concrete jungle ah, why won't you let me be (concrete jungle!)
  ג'ונגל של בטון אה, למה לא תיתן לי לחיות(ג'ונגל של בטון)?
Hey! Oh, now!
 היי! הו, כן!

                    
,I said that life (sweet life) - must be somewhere (got to be) to be found
אני אומר שהחיים(החיים המתוקים) חייבים להימצא(חייבים) היכן שהוא,
(must be somewhere for me).
 חייב להיות מקום עבורי.
Jungle);) Oh, Instead of a concrete jungle - illusion
הו, במקום ג'ונגל של בטון – אשליה (ג'ונגל);
. Confusion  (concrete jungle)
בלבול (ג'ונגל של בטון).
      
Eh! concrete jungle(jungle);
   איי! ג'ונגל של בטון (ג'ונגל);
   you name it, you've got it, in concrete jungle. now eh.
 רק תגיד, ותמצא את זה, בג'ונגל של בטון. כן איי.
Concrete jungle (jungle), what do you got for me now?
ג'ונגל של בטון (ג'ונגל), מה יש לך בשבילי?





קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)







עוד על השיר:
מעניין במוסיקה




תגובה 1: