Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012


 

.On The Show Must Go Queen /
קווין(מלכה) – ההצגה חייבת להימשך.


Empty spaces - what are we living for?
חללים ריקים – בשביל מה אנו חיים?
..Abandoned places - I guess we know the score
מקומות נטושים – אנו רואים מהי התוצאה..
On and on!
הלאה והלאה!
?Does anybody know what we are looking for
האם מישהו יודע מה אנו מחפשים?

Another hero - another mindless crime.
עוד גיבור – עוד פשע מיותר.
.Behind the curtain, in the pantomime
בסתר, בדממה.
!Hold the line
הצב את הגבול!
Does anybody want to take it anymore?
האם מישהו רוצה לשאת את זה עוד?
!The Show must go on
ההצגה חייבת להמשיך!
!The Show must go on! Yeah
ההצגה חייבת להמשיך! כן!
Inside my heart is breaking,
בתוכי ליבי נשבר,
,My make-up may be flaking
האיפור שלי אולי מתפורר,
But my smile, still, stays on!
אבל חיוכי, עדיין, נשאר!

Whatever happens, I'll leave it all to chance.
מה שיקרה, אני משאיר את זה ליד המקרה.
.Another heartache -  another  failed romance
עוד כאב לב – עוד רומן שאכזב.
On and on…
הלאה והלאה...
?Does anybody know what we are living for
האם מישהו יודע בשביל מה אנו חיים?
I guess I'm learning
כנראה שאני לומד
..I must be warmer now
אני מוכן יותר, עכשיו...
I'll soon be turning, round the corner now.
בקרוב העלם, מעבר לפינה, עכשיו.
,Outside the dawn is breaking
בחוץ עולה השחר,
But inside in the dark I'm aching to be free!
אך בפנים, בחושך, אני משתוקק להיות חופשי.



The Show must go on!
ההצגה חייבת להימשך!
!The Show must go on! Yeah, yeah
ההצגה חייבת להימשך! כן, כן!
!Ooh! Inside my heart is breaking
הוו! בתוכי ליבי נשבר!
My make-up may be flaking…
האיפור שלי אולי מתפורר...
!But my smile, still, stays on
אך חיוכי, עדיין, נשאר!
Yeah! oh oh oh
כן! הו הו הו

  
My soul is painted like the wings of butterflies,
נשמתי צבועה כמו כנפיים של פרפר.
,Fairy tales of yesterday, will grow but never die
החלומות של אתמול יגדלו אבל לא ימותו,
!I can fly, my friends
אני יכול לעוף, חברים.

The Show must go on! Yeah!
ההצגה חייבת להימשך! כן!
!The Show must go on
ההצגה חייבת להימשך!
I'll face it with a grin!
אקבל את זה עם חיוך!
!I'm never giving in
אני אף פעם לא מוותר!
!On with the show
הלאה עם ההצגה!



I'll top the bill!
אני אעשה כמיטב יכולתי!
!I'll overkill
אני אעשה יותר מיכולתי!
I have to find the will to carry on!
אני חייב למצוא את הכוח להמשיך!
!On with the show
הלאה עם ההצגה!
On with the show!
הלאה עם ההצגה!



The Show must go on.
ההצגה חייבת להימשך.




עוד על השיר:
מעניין במוסיקה



3 תגובות:

  1. שיר מהמם.....אחלה תרגום

    השבמחק
  2. התרגום הכי טוב שמצאתי ברשת, רואים שהמתרגם חי את התרבות ומבין היטב את המשמעות המקורית של השיר.

    השבמחק