Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012


.Bob Marley: Put It On
בוב מארלי: אעטה פנים.           



Feel them spirit,
תרגיש אותם,
,Feel them spirit
תרגיש אותם,
Feel them spirit.
תרגיש אותם.
Lord, I thank you;
אלוהים, אני מודה לך;
Lord, I thank you.
אלוהים, אני מודה לך.

,Feel alright now
מרגיש נפלא עכשיו,
Feel alright now,
מרגיש נפלא עכשיו,
Feel alright now.
מרגיש נפלא עכשיו.
Lord, I thank you;
אלוהים, אני מודה לך;
Lord, I thank you.
אלוהים, אני מודה לך.

I'm gonna put it on,
אני אעטה פנים,
I'm gonna put it on,
אני אעטה פנים,
I'm gonna put it on,
אני אעטה פנים,
Good Lord, help me;
אלי הטוב, עזור לי;
Good Lord, help me.
אלי הטוב, עזור לי.

  
I'm not boastin',
אני לא מתרברב,
,'I'm not boastin
אני לא מתרברב,
.'I'm not boastin
אני לא מתרברב.

I just,
אני רק,
.( '(Feel like toastin
(מרגיש כאילו צולים אותי).
No more cryin',
לא עוד בכי,
No more cryin',
לא עוד בכי,
No more cryin'.
לא עוד בכי.



,Good lord hear me
אלי הטוב שמע אותי,
.Good lord hear me
אלי הטוב שמע אותי.
I rule my destiny,
אני קובע את עתידי,
I rule my destiny,
אני קובע את עתידי,
I rule my destiny.
אני קובע את עתידי.



Lord I thank you,
אלוהים אני מודה לך,
Lord I thank you,
אלוהים אני מודה לך,
Lord I thank you.
אלוהים אני מודה לך.
Lord I thank you,
אלוהים אני מודה לך,
Lord I thank you,
אלוהים אני מודה לך,
Lord I thank you,
אלוהים אני מודה לך,
.Lord I thank you
אלוהים אני מודה לך.

In the morning; ,(I'm gonna put it on)
(אני אעטה פנים), בבוקר;                
., in the night(I'm gonna put it on)
(אני אעטה פנים), בלילה.
anywhere anytime;, (I'm gonna put it on)
(אני אעטה פנים), בכל מקום בכל זמן;
boastin'.  I'm not I'm gonna put it on),)
(אני אעטה פנים),אני לא מתרברב.
;(I'm gonna put it on), I'm just a- toastin'
(אני אעטה פנים), אני רק נצלה;  
I'm gonna put it on), take it or leave it. )
(אני אעטה פנים), תעשה עם זה מה שאתה רוצה.



I'm gonna put it on)…)
(אני אעטה פנים)...


קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)








 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה