Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012


Bob Marley: Trench Town Rock.
בוב מארלי : רוק טרנצ'טאוני.


;(One good thing about music, when it hits you (you feel no pain
דבר טוב אחד לגבי מוסיקה, כשהיא מתנגנת(לא מרגישים שום כאב);
.Oh, oh, I say, one good thing about music, when it hits you (you feel no pain)
הו, הו, אני אומר, דבר טוב אחד לגבי מוסיקה, כשהיא מתנגנת(לא מרגישים כאב).
.Hit me with music, hit me with music now
נגן לי מוסיקה, נגן לי מוסיקה, עכשיו.

This is (Trenchtown rock), don't watch that;
זהו (רוק טרנצ'טאוני), אל "תתייחס" לזה;
.Trenchtown rock), big fish or sprat now)
(רוק טרנצ'טאוני),"כריש" או "דג רקק".(אדם "חשוב" או פחות "חשוב")
Trenchtown rock) You reap what you sow;)
(רוק טרנצ'טאוני) אתה קוצר את מה שזרעת;
.Trenchtown rock), and only Jah, Jah know)
(רוק טרנצ'טאוני), ורק אלוהים יודע.
Trenchtown rock) I'd never turn my back;)
(רוק טרנצ'טאוני) לעולם איני מפנה את גבי;
Trenchtown rock), I'd give the slum a try)
(רוק טרנצ'טאוני), אני נותן סיכוי לרש.
Trenchtown rock) I'd never let the children cry;)
(רוק טרנצ'טאוני) לעולם איני נותן לילדים לבכות;
.Trenchtown rock), 'cause you got to tell Jah, Jah why)
(רוק טראנצ'טאוני), כי צריך לתת דין וחשבון לפני האלוהים.

Groovin') It's Kingston 12;)
(מתנענעים לקצב) זהו קינגסטון 12 ;
groovin'), it's Kingston 12.)
(מתנענעים לקצב), זהו קינגסטון 12.
Groovin') It's Kingston 12 now;)
(מתנענעים לקצב) זהו קינגסטון 12;
.groovin'), it's Kingston 12)
(מתנענעים לקצב), זהו קינגסטון 12.
No want you come galang so, oh no;
לא רוצה שתצטרף כך, הו לא;
... no want you fe galang so), ska-ba-dip-ska-ba)
(לא רוצה שתצטרף כך), סקה-בא-דיפ-סקה-בא...
You want come cold I up ...) Ska-ba-dibby-dip;)
(אל תבוא לקרוא לי...) סקה-בא-דיבי-דיפ ;
.(ska-ba-doop, ska-ba-doop (... cold I up
סקה-בא-דופ, סקה –בא -דופ(...לקרוא לי).
Oh, oh, I'm groovin', and the world knows by now,
הו, הו, אני מתנענע לקצב, ועכשיו העולם כבר יודע,
.now, now, now, now, now, now, now, y'all
כן, כן, כן, כן, כן, כן, כן, כולכם.

.Oh now, I said, you feel no pain now
הו כן, אני אומר, לא מרגישים שום כאב.
One good thing about music, when it hits you (you feel no ...) feel no pain;
דבר טוב אחד לגבי מוסיקה, כשהיא מתנגנת(לא מרגישים שום...) לא מרגישים שום כאב;
.Hit me with music now, oh now, hit me with music now
נגן לי מוסיקה עכשיו, הו כן, נגן לי מוסיקה עכשיו.
.(Hit me with music, harder, brutalize me (... music
"הכה" בי במוסיקה, חזק יותר, "התעלל" בי (מוסיקה...).

This is (Trenchtown rock), I say, don't watch that;
זהו(רוק טרנצטאוני), אני אומר, על "תתייחס" לזה;
.Trenchtown rock), if you a big fish or sprat)
(רוק טרנצ'טאוני), אם אתה "כריש" או "דג רקק".
Trenchtown rock) You reap what you sow;)
(רוק טרנצ'טאוני) אתה קוצר מה שזרעת;
Trenchtown rock), and everyone know now.)
(רוק טראנצ'טאוני), וכולם יודעים עכשיו.
Trenchtown rock) Don't turn your back;)
(רוק טרנצ'טאוני) אל תפנה את גבך;
.(Trenchtown rock), I say, give the slum a try
(רוק טרנצ'טאוני),אני אומר, תן לרש סיכוי.
Trenchtown rock) Never let the children cry;)
(רוק טרנצ'טאוני) אל תיתן לילדים לבכות;
.(Trenchtown rock), or you got to tell Jah, Jah why
(רוק טרנצ'טאוני), או שתצטרך לתת דין וחשבום לפני האלוהים.

Groovin') It's Kingston 12;)
(מתנענעים לקצב) זהו קינגסטון 12 ;
.(groovin'), it's Kingston 12
(מתנענעים לקצב), זהו קינגסטון 12.
Groovin') I said, it's Kingston 12 now;)
(מתנענעים לקצב( אני אומר, זהו קינגסטון 12 כן;
(groovin'), oh, oh, oh, it's Kingston 12
(מתנענעים לקצב), הו, הו, הו, זהו קינגסטון 12
?No want you fe galang so) Didn't I told you that)
(לא רוצה שתצטרף כך) לא אמרתי לך את זה כבר?
!no want you fe galang so) we should leave with love)
(לא רוצה שתצטרף כך) אנו צריכים לצאת עם אהבה!
,(You want come cold I up ...) I'm not gonna do that, man
(אל תבוא לקרוא לי...) אני לא מתכוון לעשות זאת, בן – אדם,
.nothin' (... come cold I ...), and look deh now
שום דבר(...תבוא לקרוא לי...) והסתכל לשם עכשיו.
Groovin') And then it's Kingston 12).
.(מתנענעים לקצב) וזהו קינגסטון 12
 Uh.
אוו.



קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה