Top LeaderBoard

יום שלישי, 29 במאי 2012



Bob Marley / I'm still waiting.
בוב מארלי / עודני מחכה.


(I'm still waiting);
(עודני מחכה);
I'm still waiting.
עודני מחכה.
I'm still waiting;
עודני מחכה;
I'm still waiting for you;
עודני מחכה לך;
(?Why, oh why? Why, oh why)
(למה, הו למה? למה, הו למה?)



I said-a my feet won't keep me up anymore.
אני אומר, רגליי לא יחזיקו יותר מעמד.
Well, ev'ry little beat my heart beats, girl;
כן, כל פעימה שלבי פועם, ילדה;
.It's at-a your door
הוא נוקש על דלתך.
I just wanna love you;
אני רק רוצה לאהוב אותך;
And I'm never gonna hurt you, girl.
ואף פעם לא אפגע בך, ילדה.
?So why won't you come out to me now, girl
אז למה לא תצאי עכשיו אליי, ילדה?
?Oh, can't you see I'm under your spell
הו, את לא רואה, אני שבוי בקסמך?
But I got to - got to go.
אבל אני חייב – אני חייב.
!Why, girl? Oh why, girl? Oh
למה, ילדה? הו למה, ילדה? הו!


Wo, my gosh, the rain is fallin',
אוו, אלוהים, הגשם יורד,
.'And I just can't stop callin
ואני לא יכול להפסיק לקרוא.
And I just can't tell the raindrops;
ואני לא יכול להבדיל בין טיפות הגשם;
From my teardrops;
Falling down my face.
לדמעות הנופלות על פניי.

!Mm, look at it, yeah
ממ, הסתכלי על זה, כן!
.It isn't really raindrops
זה לא באמת טיפות של גשם.


(I'm still waiting) Teardrops falling down my face;
(עודני מחכה) דמעות נופלות על פניי;
.(I'm still waiting)
(עודני מחכה).
;'I'm still waiting) I'm still waitin)
(עודני מחכה) עודני מחכה;
I'm still waiting) Yes, I will.)
(עודני מחכה) כן, אחכה.


I wait in the rain, I wait in the sun.
אחכה בגשם, אחכה בשמש.
,Please, relieve me from these pains
בבקשה, שחררי אותי מהכאבים האלו,
.Oh pains, just pains
הו כאבים, רק כאבים.
.I love you, yes I do
אני אוהב אותך, כן.
But tell me, do you really love me, too? Mm-mm. Mm
אבל אמרי לי, האם את גם באמת אוהבת אותי? ממ-ממ. ממ



קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה