Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



 Culture Club - Do You Really Want to Hurt Me.
מועדון תרבות – האם את באמת רוצה להכאיב לי.



;Give me time
תני לי זמן;
To realise my crime;
להבין את פשעי;
.Let me love and steal
תני לי לאהוב ולגנוב.
I have danced inside your eyes;
רקדתי בתוך עינייך;
?How can I be real
 איך אני יכול להיות כנה?



Do you really want to hurt me;
האם את באמת רוצה להכאיב לי;
Do you really want to make me cry?
האם את באמת רוצה לגרום לי לבכות?

Precious kisses;
נשיקות יקרות;
Words that burn me;
מילים ששורפות אותי;
.Lovers never ask you why
אוהבים לעולם אינם שואלים מדוע.
In my heart the fire's burning;
בלבי האש בוערת;
Choose my colour;
בוחר לי צבע;
Find a star.
מוצא כוכב.
;Precious people always tell me
אנשים יקרים תמיד אומרים לי;
;That's a step
זהו צעד;
.A step too far
צעד אחד יותר מידי.

 Do you really want to hurt me;
האם את באמת רוצה להכאיב לי;
?Do you really want to make me cry
האם את באמת רוצה לגרום לי לבכות?
Do you really want to hurt me;
האם אתה באמת רוצה להכאיב לי;
Do you really want to make me cry?
האם את באמת רוצה לגרום לי לבכות?

Words are few;
מילים בודדות;
I have spoken;
אמרתי;
I could waste a thousand years.
אני יכול לבזבז אלף שנים.
;Wrapped in sorrow Words are token
עטופים בעצב - מילים הן סמליות;
Come inside and catch my tears.
היכנסי פנימה ותפסי את דמעותיי.
You've been talking but believe me;
את דיברת, אך האמיני לי;
If its true You do not know.
אם זו אמת אינך יודעת.
This boy loves without a reason;
נער זה אוהב ללא סיבה;
.I'm prepared to let you go
אני מוכן לתת לך ללכת.
If it's love you want from me;
אם אהבה זה מה שאת רוצה ממני;
Then take it away.
אז קחי.
;Everything is not what you see
הכול הוא לא כמו שאת רואה;
It's over AGAIN.
זה שוב ניגמר.


Do you really want to hurt me;
האם את באמת רוצה להכאיב לי;
Do you really want to make me cry…
האם את באמת רוצה לגרום לי לבכות...






אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה