Top LeaderBoard

יום ראשון, 27 במאי 2012


 Guns N' Roses - Don't Cry (Original)
רובים ושושנים –אל תבכי(המקורי)




Talk to me softly,
דברי אליי ברכות,
.There is something in your eyes
יש משהו בעינייך.
Don't hang your head in sorrow,
אל תכופפי את ראשך בעצבות,
.And please don't cry
ואנא אל תבכי.
I know how you feel inside, I,
אני יודע איך את מרגישה בפנים, אני,
I've been there before.
הייתי שם בעבר.
,Somethin' is changin' inside you
משהו משתנה בתוכך,
And don't you know?!
ואינך יודעת?!



Don't you cry tonight,
אל תבכי הלילה,
.I still love you baby
אני עדיין אוהב אותך בובה.
Don't you cry tonight.
אל תבכי הלילה.
,Don't you cry tonight
אל תבכי הלילה,
There's a heaven above you baby.
יש שמיים מעלייך בובה.
.And don't you cry tonight
ואל תבכי הלילה.



Give me a whisper,
תני לחישה,
.And give me a sigh
ותני לי אנחה.
Give me a kiss before you,
תני לי נשיקה לפני שאת,
.tell me goodbye
נפרדת ממני.
Don't you take it so hard now,
אל תיקחי את זה קשה,
.And please don't take it so bad
ואנא אל תיקחי את זה כה רע.
I'll still be thinkin' of you,
אני עדיין אחשוב עלייך,
.And the times we had...baby
והזמנים שהיו לנו...בובה.

  
And don't you cry tonight.
ואל תבכי הלילה.
.Don't you cry tonight
אל תבכי הלילה.
Don't you cry tonight,
אל תבכי הלילה,
.There's a heaven above you baby
יש שמיים מעלייך בובה.
And don't you cry tonight.
ואל תבכי הלילה.



And please remember that I never lied.
ואנא זכרי שמעולם לא שיקרתי.
,And please remember
ואנא זכרי,
How I felt inside now honey.
איך הרגשתי בפנים, מותק.
,You gotta make it your own way
את צריכה לעשות את זה בדרכך,
But you'll be alright now sugar.
אך את תהיה בסדר בובה.
,You'll feel better tomorrow
את תרגישי טוב יותר מחר,
Come the morning light now baby.
כשאור הבוקר יפציע, בובה.



.And don't you cry tonight
ואל תבכי הלילה.
And don't you cry tonight.
ואל תבכי הלילה.
,And don't you cry tonight
ואל תבכי הלילה,
There's a heaven above you baby.
יש שמיים מעלייך בובה.
And don't you cry,
ואל תבכי,
,Don't you ever cry
לעולם אל תבכי,
Don't you cry tonight.
אל תבכי הלילה.
.Baby maybe someday
בובה אולי באחד הימים.
,Don't you cry
אל תבכי,
Don't you ever cry.
לעולם אל תבכי.
,Don't you cry
אל תבכי,
Tonight.
הלילה.




עוד על השיר:
מעניין במוסיקה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה