Top LeaderBoard

יום רביעי, 30 במאי 2012

Robbie Williams: Strong.   
 רובי וויליאמס: חזק.                 




My breath smells of a thousand fags,
פי מסריח מאלף סיגריות,
;And when I'm drunk I dance like me Dad
וכשאני שיכור אני רוקד כמו אבי;
.I've started to dress a bit like him
התחלתי להתלבש קצת כמוהו.

  
In early morning when I wake up,
מוקדם בבוקר כשאני מתעורר,
.I look like Kiss but without the make up
אני ניראה כמו קיס(להקה שמופיעה בפנים מאופרות), רק ללא האיפור.
,And that's a good line to take it to
וזה משפט טוב ללכת איתו,
.The bridge
לגשר.

And you know and you know,
ואתם יודעים, אתם יודעים,
.Cos my life's a mess'
כי חיי הם בלאגן.
And I'm trying to grow so before,
ואני מנסה לגדול, אז לפני,
.I'm old I'll confess
שאהיה זקן, אני מתוודה.



,You think that I'm strong you're wrong
אתם חושבים שאני חזק, אתם טועים;
.You're wrong
אתם טועים.



.I'll sing my song my song my song
אני שר את שירי, שירי, שירי.


My bed's full of takeaways and fantasies,
מיטתי מלאה באוכל מוכן ופנטזיות,
.Of easy lays
על זיונים קלים.
.The pause button's broke on my video
כפתור ה"פאוז" שבור בוידיאו שלי.

  
And is this real 'cos I feel fake,
האם זה אמיתי? כי אני מרגיש מזוייף,
;Oprah Winfrey Rikki Lake
אופרה ווינפרי, ריקי לייק;
.Teach me things I don't need to know
מלמדות אותי דברים שאני לא ממש צריך לדעת.


,And you know and you know
ואתם יודעים, אתם יודעים,
Cos my life's a mess.'
כי חיי הם בלאגן.
And it's starting to show so before,
וזה התחיל להראות, אז לפני,
.I'm old I'll confess
שאהיה זקן, אתוודה.


You think that I'm strong you're wrong,
אתם חושבים שאני חזק, אתם טועים;
.You're wrong
אתם טועים.
I'll sing my song my song my song.
אני שר את שיר, שירי, שירי.



,If I did it all again I'd be a nun
אין סיכוי שאעשה את כל זה שוב,
.The rain was never cold when I was young
כשהייתי צעיר לא הרגשתי את קור הגשם.
.I'm still young we're still young
אני עדיין צעיר, אנחנו עדיין צעירים.

,Life's too short to be afraid
החיים קצרים מידי בכדי לפחוד,
.Step inside the sun
היכנס לשמש.


,And you know and you know
ואתם יודעים, אתם יודעים;
.Cos my life's a mess'
כי חיי הם בלאגן.
,And I'm trying to grow
ואני מנסה לגדול,

,You think that I'm strong you're wrong
אתם חושבים שאני חזק, אתם טועים;
.You're wrong
אתם טועים.
.I'll sing my song my song my song
אני שר את שירי, שירי, שירי.



,You think that I'm strong you're wrong
אתם חושבים שאני חזק, אתם טועים,
.You're wrong
אתם טועים.
.I'll sing my song my song my song
אני שר את שירי, שירי, שירי.


,Life's too short to be afraid
החיים קצרים מידי בכדי לפחוד,
.So take a pill to numb the pain
אז קח כדור להקהות את הכאב.
.You don't have to take the blame
אתה לא צריך לשאת את האשמה.

  
,Life's too short to be afraid
החיים קצרים מידי בכדי לפחוד,
.So take a pill to numb the pain
אז קח כדור להקהות את הכאב.
.You don't have to take the blame
אתה לא צריך לשאת את האשמה.

,Life's too short to be afraid
החיים קצרים מידי בכדי לפחוד,
.So take a pill to numb the pain
אז קח כדור בכדי להקהות את הכאב.
.You don't have to take the blame
אתה לא צריך לשאת את האשמה.





עוד על השיר:

מעניין במוסיקה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה