Top LeaderBoard

יום רביעי, 30 במאי 2012


Say, Say Say/ Paul McCartney & Michael Jackson.
פול מקרטני ומייקל ג'קסון, אמרי, אמרי, אמרי.




Say, say, say what you want;
אמרי, אמרי, אמרי מה את רוצה;
.But don't play games with my affection
אך אל תשחקי עם אהבתי.
Take, take, take what you need;
קחי, קחי, קחי מה שאת צריכה;
.But don't leave me with no direction
אך אל תשאירי אותי מבולבל.

  
All alone, I sit home by the phone;
לגמרי לבדי, יושב בבית ליד הטלפון;
.Waiting for you, baby (baby)
מחכה לך, בובה (בובה).
,Through the years how can you stand to hear
במשך השנים איך את יכולה להתעלם,
My pleading for you, dear?
לתחנוניי אלייך, יקירה?
,You know I'm crying
את יודעת שאני בוכה,
.oo-oo-oo-oo-oo, yeah, yeah
או-או-או-או-או, כן, כן.


Now, go, go go where you want;
עכשיו, לכי לך לאן שתרצי;
.But don't leave me here forever
אך, אל תשאירי אותי פה לנצח.
;You, you, you stay away
תתרחקי ממני;
.So long, girl, I see you never
להתראות, ילדה, לא רוצה לראות אותך יותר.

What can I do, girl, to get through you?
מה אני יכול לעשות, ילדה בכדי להגיע אלייך?
.(Cause I love you, baby (baby'
הרי אני אוהב אותך בובה.
,Standing here, baptised in all my tears
עומד פה, טבול בתוך דמעותיי;
;Baby, through the years
בובה, במשך השנים.
.You know I'm crying
את יודעת שאני בוכה.
.oo-oo-oo-oo-oo
או- או- או- או- או.
EE-EE-EE.
הא, הא, הא.

You got to say, say, say.
את צריכה לומר, לומר ,לומר.
Got to say, say, say.
צריכה לומר, לומר, לומר.

,You never ever worry
את אף פעם לא דואגת,
.And you never shed a tear
ולעולם אינך מזילה דמעה.
,You're saying that my love ain't real
את אומרת שאהבתי אינה אמתית,
.Just look at my face, these tears ain't drying
הסתכלי על פני הדמעות לא מתייבשות.

You, you, you can never say;
את, את ,את לעולם לא תוכלי לומר;
.That I'm not the one who really loves you
שאני לא האחד שבאמת אוהב אותך.
;I pray, pray, pray every day
אני מתפלל, מתפלל, מתפלל כל יום;
.That you'll see things, girl, like I do
שתראי את הדברים, ילדה, כמו שאני רואה אותם.

What can I do, girl, to get through you?
מה אוכל לעשות, ילדה, כדי להתקרב אלייך?
.(Cause I love you, (love you), baby, (baby'
הרי אני אוהב אותך(אוהב אותך) בובה(בובה).
Standing here, baptised in all my tears,
עומד פה טבול בתוך דמעותיי,
baby, through the years;
בובה, לאורך השנים;
.You know I'm crying
את יודעת שאני בוכה.
oo-oo-oo-oo-oo.
או-או-או-או-או.
EE-EE-EE.
הא הא הא.
.oo-oo-oo-oo-oo
או או או או או.

You got to say, say, say.
את צריכה לומר, לומר, לומר.


.oo-oo-oo-oo-oo
או-או-או-או-או.


You got to say, say, say.
את צריכה לומר, לומר, לומר.

oo-oo-oo-oo-oo.
או- או-או-או-או.



.oo-oo-oo, say, say, say
או - או -או אמרי, אמרי, אמרי.

 *10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה