Top LeaderBoard

יום שישי, 25 במאי 2012



 Sting & Police - Every Little Thing She Does Is Magic
סטינג(עוקץ)ופוליס(משטרה)
כל דבר קטן שהיא עושה הוא קסם



Though I've tried before to tell her,
למרות שניסיתי בעבר לומר לה,
.Of the feelings I have for her in my heart
על הרגשות שיש לי אליה בליבי.
Every time that I come near her,
כל פעם שאני מתקרב אליה,
I just lose my nerve,
אני מאבד את האומץ,
.As I've done from the start
כמו תמיד.



Every little thing she does is magic,
כל דבר קטן שהיא עושה הוא קסם,
.Everything she do just turns me on
כל דבר שהיא עושה פשוט מדליק אותי.
Even though my life before was tragic,
למרות שחיי לפני היו טרגיים,
.Now I know my love for her goes on
עכשיו אני יודע שאהבתי אליה ממשיכה.



Do I have to tell the story,
האם אני צריך לספר את הסיפור,
?Of a thousand rainy days since we first met
 על אלפי ימים עצובים לפני שנפגשנו לראשונה?
,It's a big enough umbrella
זו מטריה גדולה מספיק,
But it's always me that ends up getting wet.
אך זה תמיד אני שלבסוף נשאר רטוב.



Every little thing she does is magic,
כל דבר קטן שהיא עושה הוא קסם,
.Everything she do just turns me on
כל דבר שהיא עושה פשוט מדליק אותי.
Even though my life before was tragic,
למרות שחיי לפני היו טרגיים,
.Now I know my love for her goes on
 עכשיו אני יודע שאהבתי אליה ממשיכה.

I resolve to call her up a thousand times a day,
החלטתי להתקשר אליה אלף פעמים ביום,
.And ask her if she'll marry me in some old fashioned way
ולבקש את ידה בדרכים מיושנות.
But my silent fears have gripped me,
אך פחדיי הכמוסים תפסו אותי,
.Long before I reach the phone
הרבה לפני שהגעתי לטלפון.
Long before my tongue has tripped me,
הרבה לפני שלשוני הכשילה אותי,
Must I always be alone?
 האם תמיד אהיה לבד?



Every little thing she does is magic,
כל דבר קטן שהיא עושה הוא קסם,
.Everything she do just turns me on
כל דבר שהיא עושה פשוט מדליק אותי.
Even though my life before was tragic,
למרות שחיי לפני היו טרגיים,
.Now I know my love for her goes on
עכשיו אני יודע שאהבתי אליה ממשיכה.

Every little thing she does is magic,
כל דבר קטן שהיא עושה הוא קסם,
.Everything she do just turns me on

כל דבר שהיא עושה פשוט מדליק אותי.
Even though my life before was tragic,
למרות שחיי לפני היו טרגיים,
.Now I know my love for her goes on
עכשיו אני יודע שאהבתי אליה ממשיכה.

Every little thing she does…
כל דבר קטן שהיא עושה...






אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.
.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה