Top LeaderBoard

יום ראשון, 27 במאי 2012


 Sting & Police - If I Ever Lose My Faith In You.
סטינג(עוקץ)ופוליס(משטרה)-
אם אי פעם אאבד את אמונתי בך.


You could say I lost my faith in science and progress,
את יכולה לומר שאיבדתי את אמונתי במדע וקידמה,
,You could say I lost my belief in the holy church
את יכולה להגיד שאיבדתי את אמונתי בכנסייה הקדושה,
You could say I lost my sense of direction,
אתה יכולה להגיד שאיבדתי את חוש הכיוון,
,You could say all of this and worse but
את יכולה להגיד את כל זה ויותר גרוע, אך,



If I ever lose my faith in you,
אם אי פעם אאבד את אמונתי בך,
.There'd be nothing left for me to do
לא יישאר לי דבר לעשות.

Some would say I was a lost man in a lost world.
יהיו שיאמרו שאני אדם אבוד בעולם אבוד.
,You could say I lost my faith in the people on TV
את יכולה להגיד שאיבדתי את אמונתי באנשים בטלוויזיה,
You could say I'd lost my belief in our politicians,
את יכולה להגיד שאיבדתי את אמונתי בפוליטיקאים שלנו,
...They all seemed like game show hosts to me
הם כולם נראים לי כמארחים בתכנית שעשועים...

If I ever lose my faith in you,
אם אי פעם אאבד את אמונתי בך,
.There'd be nothing left for me to do 
לא יישאר לי דבר לעשות.


I could be lost inside their lies without a trace,
אני יכול לאבד בתוך שקריהם ללא עקבות,
.But every time I close my eyes I see your face
אך כל פעם שאני עוצם את עיניי אני רואה את פנייך.



I never saw no miracle of science,
לא ראיתי מעודי שום נס של המדע,
.That didn't go from a blessing to a curse
שלא הפך מברכה לקללה.
I never saw no military solution,
לא ראיתי מעודי שום פתרון צבאי,
,That didn't always end up as something worse but
שלא תמיד הסתיים כדבר הכי גרוע אך,
Let me say this first,
הרשי לי לומר זאת תחילה,



If I ever lose my faith in you,
אם אי פעם אאבד את אמונתי בך,
.There'd be nothing left for me to do
לא יישאר לי דבר לעשות.






אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.


.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה