Top LeaderBoard

יום שישי, 25 במאי 2012





  Sting & Police - So Lonely
סטינג(עוקץ) ופוליס(משטרה)
כה בודד



Well, someone told me yesterday,
כן, מישהו אמר לי אתמול,
 .That when you throw your love away
כשאתה עוזב את אהבתך.
 ,You act as if you just don't care
אתה מתנהג כאילו  פשוט לא אכפת לך,
 .You look as if you're going somewhere
אתה נראה כאילו את הולך לאיזה מקום.
 ,But I just can't convince myself
אך אני פשוט לא יכול לשכנע את עצמי,
 .I couldn't live with no one else
איני יכול לחיות עם מישהי אחרת.
 ,And I can only play that part
אני רק יכול לשחק אותה,
 .And sit and nurse my broken heart, so lonely
ולשבת בבית ולטפל  בליבי השבור, כה בודד.
 So lonely, so lonely, so lonely;
כה בודד, כה בודד, כה בודד;
 So lonely, so lonely.
כה בודד, כה בודד.



Now no-one's knocked upon my door,
כן איש לא דפק על דלתי,
 .For a thousand years, or more
כבר אלף שנים, או יותר.
 ,All made up and nowhere to go
הכול ידוע ואין לאן ללכת,
 .Welcome to this one man show
ברוך הבא למופע זה של איש אחד.
 ,Just take a seat, they're always free
פשוט תפוס כיסא, הם תמיד פנויים,
 .No surprise, no mystery
אין הפתעות, אין מסתורין.
 ,In this theatre that I call my soul
בתאטרון זה שאני קורא לו נשמתי,
 .I always play the starring role, so lonely
אני תמיד משחק את התפקיד הראשי.
 ;So lonely, so lonely, so lonely
כה בודד, כה בודד, כה בודד;
 So lonely, so lonely, so lonely;
כה בודד, כה בודד, כה בודד;
 ;So lonely, so lonely, so lonely
כה בודד, כה בודד, כה בודד;
 ;So lonely, so lonely;
כה בודד, כה בודד
 .So lonely
כה בודד.

 ;So lonely, so lonely, so lonely
כה בודד, כה בודד, כה בודד;
 ;So lonely, so lonely, so lonely
כה בודד, כה בודד, כה בודד;
 ;I feel lonely, I'm so lonely, I feel so low
אני מרגיש בודד, אני כה בודד, אני מרגיש כה שפל;
 .I feel lonely, I'm so lonely, I feel so low
אני מרגיש בודד, אני כה בודד, אני מרגיש כה שפל.






אלונסו מתרגם מאנגלית לעברית ומהולנדית לעברית.

.להצעת מחיר אטרקטיבית וללא התחייבות

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה