Top LeaderBoard

יום ראשון, 27 במאי 2012




The Beatles – I'll Be Back.
החיפושיות – אחזור.

You know if you break my heart I'll go,
את יודעת אם תשברי את ליבי אלך,
But I'll be back again.
אך אחזור שוב.
Cos I told you once before goodbye,
כי נפרדתי ממך בעבר,
But I came back again.
אבל חזרתי שוב.
I love you so,
אני אוהב אותך כל כך,
I'm the one who wants you.
אני האחד שרוצה אותך.
Yes, I'm the one
כן, אני האחד
Who wants you, oh ho, oh ho, oh.
שרוצה אותך, הו, הו, הו, הו.

You could find better things to do,
את יכולה למצוא דברים טובים יותר לעשות,
Than to break my heart again.
מאשר לשבור את ליבי שוב.
This time I will try to show that I'm,
הפעם אנסה להראות שאיני,
Not trying to pretend.
 מנסה להעמיד פנים.


I thought that you would realize,
חשבתי שתביני,
That if I ran away from you,
שאם אברח ממך,
That you would want me too,
שתרצי בי גם,
But I got a big surprise,
אך יש לי הפתעה גדולה,
Oh ho, oh ho, oh.
הו, הו, הו, הו.


You could find better things to do,
את תוכלי למצוא דברים טובים יותר לעשות,
Than to break my heart again.
מאשר לשבור את ליבי שוב.
This time I will try to show that I'm,
הפעם אנסה להראות שאיני,
Not trying to pretend.
מנסה להעמיד פנים.


I wanna go but I hate to leave you,
אני רוצה ללכת אך אני שונא לעזוב אותך,
You know I hate to leave you , oh ho, oh ho, oh.
את יודעת שאני שונא לעזוב אותך, הו הו, הו הו, הו.
You, if you break my heart I'll go,
את, אם תשברי את ליבי אלך,
But I'll be back again.
אך אחזור שוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה