Top LeaderBoard

יום שני, 28 במאי 2012



  The Beatles - It's Only Love.
החיפושיות – זוהי רק אהבה.

  
 
I get high when I see you go by,
אני נהיה ב"היי" כשאני רואה אותך עוברת,
.My oh my
יקירתי.
When you sigh, my, my insides just flies,
כשאת נאנחת, יקירתי, תוך תוכי פשוט מתעופף,
.Butterflies
פרפרים.
Why am I so shy when I'm beside you?
מדוע אני כה ביישן כשאני לידך?

It's only love and that is all,
זוהי רק אהבה, וזה הכול,
?Why should I feel the way I do
מדוע אני מרגיש איך שאני מרגיש?
It's only love, and that is all,
זוהי רק אהבה, וזה הכול,
.But it's so hard loving you
אבל כל כך קשה לאהוב אותך.

Is it right that you and I should fight,
האם זה נכון שאני ואת נריב,
?Every night
כל לילה?
,Just the sight of you makes nighttime bright
רק המראה שלך הופך את הלילה לבהיר,
Very bright.
בהיר מאוד.
?Haven't I the right to make it up girl
האין לי את הזכות להמציא את זה ילדה?



It's only love and that is all,
זוהי רק אהבה וזה הכול,
?Why should I feel the way I do
מדוע אני מרגיש כמו שאני מרגיש?
It's only love, and that is all,
זוהי רק אהבה, וזה הכול,
,But it's so hard loving you
אבל זה כל כך קשה לאהוב אותך,
.Yes it's so hard loving you, loving you
כן כל כך קשה לאהוב אותך, לאהוב אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה