Top LeaderBoard

יום חמישי, 28 ביוני 2012

Abba – Money, Money, Money.
אבבא – כסף, כסף, כסף.

  

I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay;
אני עובדת כל הלילה, אני עובדת כל היום, לשלם את החשבונות שאני צריכה לשלם;
Ain't it sad?!
האין זה עצוב?!
;And still there never seems to be a single penny left for me
ועדיין אף פעם לא נראה שנשארת אגורה בודדת בשבילי;
That's too bad.
זה חבל מאוד.

,In my dreams I have a plan
בחלומותיי יש לי תכנית,
;If I got me a wealthy man
אם אמצא לי גבר עשיר;
I wouldn't have to work at all, I'd fool around and have a ball…
לא אצטרך לעבוד בכלל, אשתגע לי ואעשה חיים...

Money, money, money;
כסף, כסף, כסף;
Must be funny;
בטח שמח;
In the rich man's world.
בחייו של האיש העשיר.
Money, money, money;
כסף, כסף, כסף;
Always sunny;
תמיד השמש זורחת;
In the rich man's world.
בעולמו של האיש העשיר.
Aha-ahaaa,
אהא-אהאא,
All the things I could do;
כל הדברים שיכולתי לעשות;
If I had a little money.
אם היה לי קצת כסף.
It's a rich man's world.
זה עולמו של האיש העשיר.



A man like that is hard to find but I can't get him off my mind,
גבר כזה קשה להשיג אך איני יכולה להוציא אותו מראשי,
Ain't it sad?!
האין זה עצוב?!
And if he happens to be free I bet he wouldn't fancy me,
ואם במקרה הוא יהיה חופשי אני בטוחה שהוא לא יביט לעברי,
That's too bad.
זה חבל מאוד.

So I must leave, I'll have to go;
אז אני חייבת לעזוב, אני חייבת ללכת;
To Las Vegas or Monaco;
ללאס ואגס או מונקו;
And win a fortune in a game, my life will never be the same…
ולזכות בהון במשחק, חיי לעולם לא יהיו אותו דבר...

Money, money, money;
כסף, כסף, כסף;
Must be funny;
בטח שמח;
.In the rich man's world
בעולמו של האיש העשיר.
Money, money, money;
כסף, כסף, כסף;
Always sunny;
תמיד השמש זורחת;
In the rich man's world.
בעולמו של האיש העשיר.
Aha-ahaaa,
אהא – אהאאא,
All the things I could do;
כל הדברים שיכולתי לעשות;
If I had a little money.
אם היה לי קצת כסף.
It's a rich man's world.
זה עולמו של האיש העשיר.


Money, money, money;
כסף, כסף, כסף;
Must be funny;
בטח שמח;
In the rich man's world.
בעולמו של האיש העשיר.
Money, money, money;
כסף, כסף, כסף;
Always sunny;
תמיד השמש זורחת;
In the rich man's world.
בעולמו של האיש העשיר.
Aha-ahaaa,
אהא-אהאאא,
All the things I could do;
כל הדברים שיכולתי לעשות;
If I had a little money.
אם היה לי קצת כסף.
It's a rich man's world.
זה עולמו של האיש העשיר.
It's a rich man's world.
זה עולמו של האיש העשיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה