Top LeaderBoard

יום חמישי, 14 ביוני 2012


Afroman / Because I Got High.
אפרו-מאן / כי התמסטלתי.


;(roll another blunt, Yea (ohh ohh ohh
גלגל עוד ג'וינט, כן(הוו הוו הוו);  

;La da da da da da La, Da Daaa
לה דה דה דה דה דה לה, דה דההה;
.La da da da, La da da da, La da da daaa
לה דה דה דה, לה דה דה דה, לה דה דה דההה.

;I was gonna clean my room, until I got high
התכוונתי לנקות את חדרי, עד שהתמסטלתי;
I was gonna get up and find the broom, but then I got high.
התכוונתי לקום ולחפש את המטאטא, אבל אז התמסטלתי.
My room is still messed up, and I know why (why man?) yea heyy,
חדרי עדיין בבלגן, ואני יודע למה (למה בן אדם?) כ-ן,
cause I got high.'
כי התמסטלתי(*3)

(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה)

I was gonna go to class, before I got high;
התכוונתי ללכת לשיעור, לפני שהתמסטלתי;
I coulda cheated and I coulda pass, but I got high.
יכולתי להעתיק ולעבור, אבל התמסטלתי.


(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה )

I am taking it next semester and I know why, (why man?) yea heyy;
דחיתי את זה לסמסטר הבא ואני יודע למה, (למה בן אדם?) כ-ן;
'cause I got high.
כי התמסטלתי.(*3)

I was gonna go to court, before I got high;
התכוונתי ללכת לבית המשפט, לפני שהתמסטלתי;
I was gonna pay my child support, but then I got high.
התכוונתי לשלם מזונות, אבל אז התמסטלתי.
They took my whole paycheck and I know why (why man?) yea heayy;
לקחו לי את כל המשכורת ואני יודע למה(למה בן אדם?) כ-ן;
cause I got high.'
כי התמסטלתי.

(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה)

I wasn't gonna run from the cops, but I was high;
לא התכוונתי לברוח מהמשטרה, אבל הייתי מסטול;
I was gonna pull right over and stop, but I was high.
התכוונתי לעצור בצד, מיד, אבל הייתי מסטול.
(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה)



Now I am a paraplegic and I know why (why man?) yea heayy,
עכשיו אני משותק בשני רגליי ואני יודע למה(למה?) כ-ן,
Because I got high.
כי התמסטלתי.

(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה)


(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה )

I was gonna make love to you, but then I got high,
התכוונתי לעשות אתך אהבה, אבל אז התמסטלתי,
I was gonna eat yo      _ _ _ _ too, but then I got high.
התכוונתי לר _ _ _ לך, גם, אבל אז התמסטלתי.
Now I'm _ _ _ _  _ _ _ _ and I know why, yea heyy;
עכשיו אני _ _  _ _ _ ואני יודע למה, כ-ן;
cause I got high.'
כי התמסטלתי.(*3)

(La da da da da da da da da
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה)

;I messed up my entire life because I got high
דפקתי את כל חיי, כי התמסטלתי;
.I lost my kids and wife because I got high
איבדתי את אשתי וילדיי, כי התמסטלתי.
Now I'm sleeping on the sidewalk and I know why (why man?) yea heyy,
עכשיו אני ישן על המדרכה ואני יודע למה(למה בן אדם?) כ-ן,
'cause I got high.
כי התמסטלתי.(*3)

(La da da da da da da da da)
(לה דה דה דה דה דה דה דה דה)

I'm a- stop singing this song because I'm high,
אני עומד להפסיק לשיר את השיר כי אני מסטול,
I'm singing this whole thing wrong because I'm high.
אני שר את הכול הפוך, כי אני מסטול.
and if I dont sell one copy I know why (why man?) yea heyy,
ואם לא אמכור אפילו עותק אחד אני יודע למה(למה בן אדם?) כ-ן,
(.cause I'm high)
(כי אני מסטול.)*3

La da da da da da, La da da da, Shoop shooby doo wop.
לה דה דה דה דה דה, לה דה דה דה, שופ שובי דו אוופ.
He really is high, man.))
(הוא באמת מסטול, בן אדם.)
Get jiggy wit it, skibbidy bee bop diddy do wahhh.
תרקוד את זה, סקיבי בי בופ דידי דו וואה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה