Top LeaderBoard

יום שלישי, 19 ביוני 2012


 
The Beatles - Drive My Car.
החיפושיות – נהג במכוניתי.



,Asked a girl what she wanted to be
שאלתי נערה מה היא רוצה להיות,
She said baby, can't you see.
היא אמרה מותק, אינך מבין.
I wanna be famous, a star on the screen,
אני רוצה להיות מפורסמת, כוכבת על המסך,
But you can do something in between.
 אך אתה יכול לעשות משהו בינתיים.
Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
Yes I'm gonna be a star.
כן אני אהיה כוכבת.
Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
And maybe I'll love you.
 ואולי אוהב אותך.

I told that girl that my prospects were good,
אמרתי לבחורה שסיכויי טובים,
she said baby, it's understood.
היא אמרה מותק, כן ברור.
Working for peanuts is all very fine,
לעבוד בשביל גרושים זה בסדר גמור,
But I can show you a better time.
אך אני יכולה להראות לך משהו יותר טוב.

Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
Yes I'm gonna be a star.
כן אני אהיה כוכבת.
Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
And maybe I'll love you.
ואולי אוהב אותך.



Beep beep'm beep beep yeah.
ביפ ביפ'מ ביפ ביפ כן.

Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
Yes I'm gonna be a star.
כן אני אהיה כוכבת.
Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
And maybe I'll love you.
ואולי אוהב אותך.

I told that girl I can start right away,
אמרתי לבחורה שאני יכול להתחיל מיד,
When she said listen babe I got something to say.
כשהיא אמרה חכה מותק יש לי משהו לומר.
I got no car and it's breaking my heart,
אין לי מכונית וזה שובר את ליבי,
But I've found a driver and that's a start.
אך יש לי נהג וזו התחלה.

Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
Yes I'm gonna be a star.
כן אני אהיה כוכבת.
Baby you can drive my car,
מותק אתה יכול לנהוג במכוניתי,
And maybe I'll love you.
ואולי אוהב אותך.
Beep beep'm beep beep yeah,
ביפ ביפ'מ ביפ ביפ כן.
Beep beep'm beep beep yeah,
ביפ ביפ'מ ביפ ביפ כן,
Beep beep'm beep beep yeah,
ביפ ביפ'מ ביפ ביפ כן,
Beep beep'm beep beep yeah,
ביפ ביפ'מ ביפ ביפ כן,
Beep beep'm beep beep yeah.
ביפ ביפ'מ ביפ ביפ כן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה