Top LeaderBoard

יום ראשון, 17 ביוני 2012


The Beatles - Every Little Thing.

החיפושיות – הדבר הקטן ביותר.


When I'm walking beside her,
כשאני פוסע לצידה,
.People tell me I'm lucky
אנשים אומרים לי שאני בר מזל.
Yes, I know I'm a lucky guy.
כן, אני יודע שאני בר מזל.
,I remember the first time
אני זוכר איך בהתחלה,
I was lonely without her.
הייתי בודד בלעדיה.
.Can't stop thinking about her now
לא מסוגל להפסיק לחשוב עליה עכשיו.

Every little thing she does,
הדבר הקטן ביותר שהיא עושה,
.She does for me, yeah
היא עושה בשבילי, כן.
And you know the things she does,
ואתם יודעים את הדברים שהיא עושה,
.She does for me, oooh
היא עושה בשבילי, הו.

When I'm with her I'm happy,
כשאני איתה אני שמח,
.Just to know that she loves me
רק לדעת שהיא אוהבת אותי.
Yes, I know that she loves me now.
כן, אני יודע שהיא אוהבת אותי עכשיו.
,There is one thing I'm sure of
יש דבר אחד בו אני בטוח,
I will love her forever.
אוהב אותה לנצח.
.For I know love will never die
כי אני יודע שהאהבה לעולם לא תמות.



Every little thing she does,
הדבר הקטן ביותר שהיא עושה,
.She does for me, yeah
היא עושה בשבילי, כן.
And you know the things she does,
ואתם יודעים את הדברים שהיא עושה,
.She does for me, oooh
היא עושה בשבילי, הו.



Every little thing she does,
הדבר הקטן ביותר שהיא עושה,
.She does for me, yeah
היא עושה בשבילי, כן.
And you know the things she does,
ואתם יודעים את הדברים שהיא עושה,
.She does for me, oooh
היא עושה בשבילי, הו.
.Every little thing
הדבר הקטן ביותר.
Every little thing.
הדבר הקטן ביותר.
...Every little
הדבר הקטן ביותר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה