Top LeaderBoard

יום ראשון, 24 ביוני 2012


 
The Beatles - Got To Get You Into My Life.
החיפושיות – חייב להכניס אותך לחיי.


;I was alone, I took a ride
הייתי לבד, יצאתי לטיול;
.I didn't know what I would find there
לא ידעתי מה אמצא שם.
Another road where maybe I could see another kind of mind there.
עוד דרך שבה אולי אמצא השראה חדשה.  

Ooh, then I suddenly see you;
הו, ולפתע אני רואה אותך;
Ooh, did I tell you I need you;
הו, האם אמרתי לך שאני צריך אותך;
Every single day of my life.
כל יום ויום בחיי.

You didn't run, you didn't lie;
לא ברחת, לא שיקרת;
You knew I wanted just to hold you.
ידעת שאני רוצה רק לאחוז בך.
;And had you gone, you knew in time, we'd meet again
ואם הלכת, ידעת שבבוא הזמן, ניפגש שוב;
For I had told you.
כי אמרתי לך.

Ooh, you were meant to be near me;
הו, נועדת להיות לידי;
Ooh, and I want you to hear me;
הו, ואני רוצה שתשמעי אותי;
Say we'll be together every day.
אומר שנהיה ביחד כל הזמן.

Got to get you into my life.
חייב להכניס אותך לחיי.


What can I do, what can I be;
מה אעשה, מה אהיה;
When I'm with you I wanna stay there.
כשאני אתך אני רוצה להישאר שם.
If I'm true I'll never leave,
אם אני אמתי לעולם לא אעזוב,
And if I do I know the way there.
ואם כן אני יודע את הדרך לשם.

Ooh, then I suddenly see you;
הו, לפתע אני רואה אותך;
Ooh, did I tell you I need you;
הו, האם אמרתי לך שאני צריך אותך;
Every single day of my life.
כל יום ויום בחיי.

Got to get you into my life.
חייב להכניס אותך לחיי.
I got to get you into my life.
אני חייב להכניס אותך לחיי.

I was alone, I took a ride;
הייתי לבד, יצאתי לטיול;
I didn't know what I would find there.
לא ידעתי מה אמצא שם.
Another road where maybe I could see another kind of mind there.
עוד דרך שבה אולי אמצא השראה חדשה.

Then suddenly I see you,
ולפתע אני רואה אותך,
Did I tell you I need you.
האם אמרתי לך שאני צריך אותך.
Every single day…
כל יום...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה