Top LeaderBoard

יום ראשון, 17 ביוני 2012

 The Beatles - Honey Don't.
החיפושיות – מותק לא.          


Well, how come you say you will when you won't;
כן, איך את אומרת שכן כשאת מתכוונת ללא;
? Say you do, baby, when you don't
אומרת כן, מותק, שאת מתכוונת ללא?
Let me know honey how you feel,
תני לדעת מותק איך את מרגישה,
?Tell the truth now, is love real
אמרי את האמת, האם האהבה אמתית?

But huh uh well, honey don't, well honey don't;
אך אה אה כן, מותק לא, כן, מותק לא;
.honey don't, honey don't, honey don't
מותק לא, מותק לא, מותק לא.
A-say you will when you won't, huh uh honey, don't.
אני אומר שכן כשאת אומרת שלא, אה אה מותק לא, לא.

Well I love you, baby, and you ought to know
כן, אני אוהב אותך, מותק, ואת צריכה לדעת,
I like the way that you wear your clothes,
אני אוהב איך שאתה לובשת את בגדייך,
,Everything about you is so doggone sweet
כול דבר לגבייך הוא מתוק בטירוף,
.You got that sand all over your feet
יש לך את זה מכף רגל ועד ראש.



But huh uh well honey don't, honey don't;
אך אה אה מותק לא, מותק לא;
.honey don't, honey don't, honey don't
מותק לא, מותק לא, מותק לא.
.A-say you will when you won't, huh uh honey, don't
 אני אומר שכן כשאת אומרת שלא, אה אה מותק, לא.

[.Oh, rock on George, one time for me]
[הו, נגן ג'ורג', פעם אחת בשבילי.]
[.I feel fine]
[אני מרגיש נפלא.]
.Mmmm hmm
ממממ אממ.
[That's it.]
 [זהו זה.]

Well sometimes I love you on a Saturday night,
כן לפעמים אני אוהב אותך בליל שבת,
Sunday morning you don't look right.
ראשון בבוקר את לא נראית טוב.
You've been out painting the town,
יצאת לך לבלות בעיר,
.huh uh baby, been stepping around
אה אה מותק, התפרפרת לך בחוץ.



But huh uh well honey don't, I said honey don't;
אך אה אה מותק לא, אני אומר מותק לא;
.honey don't, honey don't, honey don't
מותק לא, מותק לא, מותק לא.
.A-say you will when you won't, huh uh honey, don't
 אני אומר שכן כשאת אומרת שלא, אה אה מותק, לא.

[Oh, rock on George, for Ringo one time.]
[הו, המשך לנגן ג'ורג', עוד פעם בשביל רינגו.]

Well honey don’t, well honey don’t;
כן מותק לא, כן מותק לא;
.A little little honey don't
לאט לאט מותק לא.
A-say you will when you won't, uh huh honey, don't.
אני אומר שכן כשאת אומרת שלא, אה אה מותק, לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה