Top LeaderBoard

יום שלישי, 19 ביוני 2012


 
The Beatles - I Need You.
החיפושיות – אני צריך אותך.


You don't realise how much I need you.
אינך מבינה כמה אני צריך אותך.
Love you all the time and never leave you.
אוהב אותך כל הזמן ולא אעזוב אותך.
Please come on back to me.
אנא חזרי אליי.
I'm lonely as can be. I need you.
 אני כל כך בודד. אני צריך אותך.

Said you had a thing or two to tell me.
אמרת שיש לך דבר או שניים לומר לי.
How was I to know you would upset me?
איך יכולתי לדעת שתאכזבי אותי?
I didn't realise as I looked in your eyes…
לא הבנתי כשהסתכלתי בתוך עינייך...
You told me.
 אמרת לי.
Oh yes, you told me, you don't want my lovin' anymore.
הו כן, אמרת לי, שאינך רוצה את אהבתי עוד.
That's when it hurt me.
אז זה הכאיב לי.
And feeling like this, I just can't go on anymore.
 והרגשה כזו, אני פשוט לא יכול להמשיך עוד.


Please remember how I feel about you, I could never really live without you.
אנא זכרי מה אני מרגיש כלפייך, לעולם לא אוכל באמת לחיות בלעדייך.
So, come on back and see just what you mean to me.
אז, חזרי ותראי בדיוק מה את בשבילי.
I need you.
אני צריך אותך.

But when you told me, you don't want my lovin' anymore.
אך כשאמרת לי, שאינך רוצה באהבתי עוד.
That's when it hurt me.
אז זה הכאיב לי.
And feeling like this, I just can't go on anymore.
והרגשה כזו, אני פשוט לא יכול להמשיך עוד.

Please remember how I feel about you.
אנא זכרי מה אני מרגיש כלפייך.
I could never really live without you.
לעולם לא אוכל באמת לחיות בלעדייך.
So, come on back and see, just what you mean to me.
אז, חזרי ותראי, פשוט מה את בשבילי.
.I need you. I need you. I need you
אני צריך אותך. אני צריך אותך. אני צריך אותך.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה