Top LeaderBoard

יום רביעי, 27 ביוני 2012


 
The Beatles - Paperback Writer.
החיפושיות -  סופר מתחיל.


Paper back writer (paperback writer).
סופר מתחיל (סופר מתחיל).

Dear Sir or Madam, will you read my book?
אדון גברת נכבד/ת, התואיל לקרוא את ספרי?
It took me years to write it, will you take a look?
לקח לי שנים לכתוב אותו, האם תעיף מבט?
It's based on a novel by a man named Lear,
הוא מבוסס על רומן שנכתב על ידי אדם בשם ליר,
;And I need a job, so I want to be a paperback writer
ואני צריך עבודה, אז אני רוצה להיות סופר מתחיל;
Paperback writer.
סופר מתחיל.

,It's a dirty story of a dirty man
זהו סיפור מלוכלך על איש מלוכלך,
And his clinging wife doesn't understand.
ואשתו הקרצייה אינה מבינה.
Their son is working for the Daily Mail,
בנם עובד בשביל הדיילי מייל, (עיתון בריטי)
It's a steady job but he wants to be a paperback writer,
זו עבודה קבועה אך הוא רוצה להיות סופר מתחיל,
Paperback writer.
 סופר מתחיל.


Paperback writer (paperback writer).
סופר מתחיל (סופר מתחיל).


It's a thousand pages, give or take a few,
ישנם אלף דפים, פחות או יותר,
I'll be writing more in a week or two.
אכתוב עוד בתוך שבוע או שניים.
I can make it longer if you like the style,
אני יכול להאריך את זה אם תאהב את הסגנון,
I can change it round and I want to be a paperback writer,
אני יכול לשנות את זה קצת ואני רוצה להיות סופר מתחיל,
Paperback writer.
 סופר מתחיל.
If you really like it you can have the rights,
אם באמת תאהב את זה תוכל לקבל את הזכויות,
It could make a million for you overnight.
זה יכול לעשות לך מיליון בין לילה.
If you must return it, you can send it here
אם תהיה חייב להחזיר את זה, תוכל לשלוח את זה לכאן,
But I need a break and I want to be a paperback writer,
אך אני צריך הזדמנות ואני רוצה להיות סופר מתחיל,
Paperback writer.
 סופר מתחיל.
Paperback writer (paperback writer).
 סופר מתחיל (סופר מתחיל).
.Paperback writer - paperback writer
סופר מתחיל – סופר מתחיל.
.Paperback writer - paperback writer
סופר מתחיל – סופר מתחיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה