Top LeaderBoard

יום רביעי, 20 ביוני 2012


 
The Beatles - She Said She Said.
החיפושיות – היא אמרה היא אמרה.


She said "I know what it's like to be dead,
היא אמרה "אני יודעת איך זה מרגיש להיות מתה,
I know what it is to be sad".
אני יודעת מה זה להיות עצובה".
And she's making me feel like I've never been born.
והיא גורמת לי להרגיש כאילו מעולם לא נולדתי.

I said "Who put all those things in your head?
אמרתי" מי שם את כל הדברים האלה בראשך?
.Things that make me feel that I'm mad
דברים שגורמים לי להרגיש שאני משוגע.
And you're making me feel like I've never been born".
 ואת גורמת לי להרגיש כאילו מעולם לא נולדתי".

She said "you don't understand what I said",
היא אמרה "אתה לא מבין מה אמרתי",
I said "No, no, no, you're wrong".
אמרתי "לא, לא, לא, את טועה".
When I was a boy everything was right,
כשהייתי ילד הכול היה בסדר,
Everything was right.
הכול היה בסדר.

I said "Even though you know what you know,
אמרתי "למרות שאת יודעת מה שאת יודעת,
.I know that I'm ready to leave
אני יודע שאני מוכן לעזוב.
."Cause you're making me feel like I've never been born'
כי את גורמת לי להרגיש כאילו מעולם לא נולדתי".
She said "you don't understand what I said",
היא אמרה "אינך מבין מה אמרתי",
I said "No, no, no, you're wrong".
אמרתי "לא, לא, לא, את טועה".
,When I was a boy everything was right
כשהייתי ילד הכול היה בסדר,
Everything was right.
הכול היה בסדר.



I said "Even though you know what you know,
אמרתי "למרות שאת יודעת מה שאת יודעת,
I know that I'm ready to leave.
אני יודע שאני מוכן לעזוב.
Cause you're making me feel like I've never been born".'
כי את גורמת לי להרגיש כאילו מעולם לא נולדתי".

She said , she said "I know what it's like to be dead"
היא אמרה, היא אמרה "אני יודעת איך זה מרגיש להיות מתה"
("I know what it's like to be dead")
("אני יודע איך זה מרגיש להיות מתה")

I know what it is to be sad…
אני יודעת מה זה להיות עצובה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה