Top LeaderBoard

יום רביעי, 20 ביוני 2012


 
The Beatles – Taxman.
החיפושיות – איש המס.
                   


1,2,3,4,1,2



Let me tell you how it will be,
תן לי לומר לך איך זה יהיה,
There’s one for you, nineteen for me;
אחד בשבילך תשעה עשר בשבילי;
Cause I’m the Taxman;'
כי אני איש המס;
.Yeah, I’m the Taxman
כן, אני איש המס.
Should five per cent appear too small,
האם חמשה אחוזים נראים מעט,
Be thankful I don’t take it all.
תגיד תודה שאיני לוקח הכול.
,Cause I’m the Taxman'
כי אני איש המס,
Yeah, I’m the Taxman.
כן, אני איש המס. 


If you drive a car), I’ll tax the street;)
(אם תנהג במכונית), אטיל מס על הרחוב;
If you try to sit), I’ll tax your seat;)
(אם תנסה לשבת), אטיל מס על המושב;
;If you get too cold ), I’ll tax the heat)
(אם יהיה לך קר), אטיל מס על החימום;
.If you take a walk ), I’ll tax your feet)
(אם תצא לטיול), אטיל מס על רגלייך.
.Taxman
איש המס.

,Cause I’m the Taxman'
כי אני איש המס,
.Yeah, I’m the Taxman
כן, אני איש המס.
,Don’t ask me what I want it for
אל תשאל אותי בשביל מה אני רוצה את זה,
(!Haha! Mister Wilson)
(אהאה! אדון ווילסון!)
If you don’t want to pay some more.
אם אתה לא רוצה לשלם עוד קצת.
(Haha! Mister Heat!)
(אהאה! אדון היט!)
,Cause I’m the Taxman'
כי אני איש המס,
Yeah, I’m the Taxman.
כן, אני איש המס.



Now my advice for those who die, (Taxman!)
אם כן זו עצתי לאלה שמתים,(איש המס!)
Declare the pennies on your eyes, (Taxman!)
הצהירו על הכסף שבעיניכם*(איש המס!)
,Cause I’m the Taxman'
כי אני איש המס,
Yeah, I’m the Taxman.
כן, אני איש המס.
And you’re working for no-one but me,
ואתה לא עובד בשביל אף אחד מלבדי,
.(Taxman)
(איש המס).

*בעבר היו קוברים אנשים עם מטבעות על עיניהם. שכאשר הגופה תתייבש, העיניים יישארו סגורות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה