Top LeaderBoard

יום שלישי, 19 ביוני 2012


 
The Beatles - You Won't See Me.
החיפושיות – את לא תראי אותי.


When I call you up,
כשאני מטלפן אלייך,
Your line's engaged.
קווך תפוס.
I have had enough,
נמאס לי,
So act your age.
אז התנהגי בהתאם לגילך.
We have lost the time,
איבדנו את הזמן,
That was so hard to find.
שהיה כה קשה להשיג.
And I will lose my mind,
ואשתגע,
If you won't see me.
אם לא תראי אותי.
You won't see me.
לא תראי אותי.

I don't know why,
איני יודע מדוע,
You should want to hide.
תרצי להתחבא.
But I can't get through,
אך איני מצליח להגיע,
My hands are tied.
ידיי קשורות.
I won't want to stay,
לא ארצה להישאר,
I don't have much to say.
אין לי הרבה מה לומר.
But I can't turn away,
אך איני יכול ללכת,
And you won't see me.
ואת לא תראי אותי.
You won't see me.
 לא תראי אותי.



Time after time,
פעם אחר פעם,
You refuse to even listen.
את מסרבת אפילו להקשיב.
I wouldn't mind,
לא היה אכפת לי,
If I knew what I was missing.
אם הייתי יודע מה אני מפסיד.

Though the days are few,
למרות שהימים מעטים,
They're filled with tears.
הם מלאים בדמעות.
And since I lost you,
ומאז שאיבדתי אותך,
It feels like years.
זה נראה כמו שנים.
Yes, it seems so long;
כן, זה נראה זמן רב;
Girl, since you've been gone.
ילדה, מאז שעזבת.
And I just can't go on,
ואני פשוט לא יכול להמשיך,
If you won't see me.
אם לא תראי אותי.
You won't see me.
לא תראי אותי.

Time after time,
פעם אחר פעם,
You refuse to even listen.
את מסרבת אפילו להקשיב.
I wouldn't mind,
לא היה אכפת לי,
If I knew what I was missing.
אם הייתי יודע מה אני מפסיד.
Though the days are few,
למרות שהימים מעטים,
They're filled with tears.
הם מלאים בדמעות.
And since I lost you,
ומאז שאיבדתי אותך,
It feels like years.
זה נראה כמו שנים.
Yes, it seems so long;
כן, זה נראה זמן רב;
Girl, since you've been gone.
ילדה, מאז שהלכת.
And I just can't go on,
ואני פשוט לא יכול להמשיך,
If you won't see me.
אם לא תראי אותי.
You won't see me.
אם לא תראי אותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה