Top LeaderBoard

יום שלישי, 19 ביוני 2012


 
The Beatles - You've Got to Hide Your Love Away.
החיפושיות – אתה חייב להסתיר את אהבתך.


Here I stand head in hand,
הנה אני עומד מחזיק את הראש,
Turn my face to the wall.
עם פניי לקיר.
If she's gone I can't go on,
אם היא איננה איני יכול להמשיך,
Feelin' two-foot small.
מרגיש כה קטן.

  
Everywhere people stare,
בכל מקום אנשים מביטים,
Each and every day.
כול יום ויום.
I can see them laugh at me,
אני רואה אותם צוחקים עליי,
And I hear them say.
ואני שומע אותם אומרים:


Hey you've got to hide your love away","
"היי אתה חייב להסתיר את אהבתך",
"Hey you've got to hide your love away".
"היי אתה חייב להסתיר את אהבתך".

How can I even try,
איך אני יכול אפילו לנסות,
I can never win.
איני אנצח לעולם.
Hearing them, seeing them;
שומע אותם, רואה אותם;
In the state I'm in.
במצב בו אני נמצא.

  
How could she say to me,
איך היא יכלה לומר לי,
Love will find a way.
האהבה תמצא את דרכה.
Gather round all you clowns,
הסתופפו מסביב כולכם ליצנים,
Let me hear you say.
תנו לי לשמוע אתכם אומרים:

Hey you've got to hide your love away","
"היי אתה חייב להסתיר את אהבתך",
"Hey you've got to hide your love away".
"היי אתה חייב להסתיר את אהבתך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה