Top LeaderBoard

יום ראשון, 3 ביוני 2012

.Bob Marley: Johnny Was

בוב מרלי: ג'וני היה.                                                                                        




,Woman hold her head and cry
אישה מחזיקה את ראשה ובוכה,

Cause her son had been shot down in the street
;and died
כי בנה נורה ברחוב ומת;

From a stray bullet
מכדור תועה.



,Woman hold her head and cry
אישה מחזיקה את ראשה ובוכה,

;Explaining to her was a passer-by
הסברתי לה שעברתי במקום;

.(Who saw the woman cry (cry 
וראיתי אותה בוכה(בוכה).



,Wondering how can she work it out
תהיתי האם היא תתגבר,

;Now she knows that the wages of sin is death, yeah
עכשיו כשהיא מבינה שמחיר החטא הוא המוות;

.The gift of Ja is life
המתנה של ג'ה הם חיים(נצחיים).




,She cried
היא בכתה,

;Ah, Um, I-I know
אה- אמ, אני - אני יודע;

;Johnny was a good man, I - I know 
.(never did a thing wrong)
ג'וני היה איש טוב אני- אני יודע;
(מעולם לא עשה רע).

Johnny was a good, good, good, good, good, good, good, good
ג'וני היה טוב...
.good, good, good man
... איש טוב.

.(Johnny was a good man)
(ג'וני היה איש טוב).

.she cried - she crie- ie ie -ied
היא בכ- תה.


;Wo - ooh, Woman hold her head and cry
אוו- הו, אישה מחזיקה את ראשה ובוכה;

;Cause her son had been shot down in the street and died
כי בנה נורה ברחוב ומת;

.Just because of the system
סתם - בגלל המערכת.



,Woman hold her head and cry
אישה  מחזיקה את ראשה  ובוכה,

;Comforting her I was passing by
ניחמתי אותה, עברתי במקום;

.(She complained than she cry (cry
היא התאוננה ואז בכתה(בכתה).

;Oh - oh,yeah I know now, no ,I know, I know now
.(Johnny was a good man)
אוו, אוו, כן אני יודע, לא ,אני יודע, עכשיו אני יודע;
(ג'וני היה איש טוב).

;Said, I know , Mm- Mm
.(Never did a thing wrong)
אני יודע, מם, מם;
(מעולם לא עשה רע).
;Ah - Aa
.(Johnny was a good man)
אה- אה;
(ג'וני היה איש טוב).

;Can a woman tender care, she cried
.(never did a thing wrong)
האם אישה יכולה להשגיח כל הזמן, היא בכתה;
(מעולם לא עשה רע).

?Cease towards the child she bear
.(Johnny was a good man)
התמוטטה כלפי הילד שנשאה?
(ג'וני היה איש טוב).

;Ho -Ho, woman cry, woman
.(never did a thing wrong)
הו-הו, אישה בוכה, אישה;
(מעולם לא עשה רע).

;She cried oh-ho, she cried, yeah
(Johnny was a good boy).
 היא בכתה, אוו, אוו היא בכתה;
(ג'וני היה איש טוב).

,Can a woman tender care
האם אישה יכולה להשגיח כל הזמן,

?Cease towards the child she bear
.(never did a thing wrong)
התמוטטה כלפי הילד שנשאה?
(ג'וני היה איש טוב).

;Wo - Ha
.(Johnny was a good man)
אוו- אה;
(ג'וני היה איש טוב).




קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה